اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۷
مدیرعامل هلال احمر استان خوزستان
مدیرعامل هلال احمر استان خوزستان، اضافه کرد: جمعیت هلال احمر بر اساس منشور هلال احمر وظیفه تسکین آلام بشری، کمک به سلامت و ایجاد تفاهم بین الملل و افراد مختلف جامعه بدون در نظر گرفتن هر گونه تبعیض را دارد.
مدیرعامل هلال احمر استان خوزستان، ایجاد همدلی، تفاهم و حفظ کرامت انسان ‌ها را از جمله سرفصل های فعالیت در جمعیت هلال احمر است.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان، دکتر علی خدادادی، در نشست شورای اداری جمعیت هلال احمر استان گفت: خوزستان یک استان کاملا وسیع، با تفاوت ‌های اقلیمی و تنوع قومی است و می ‌تواند زمینه خوبی برای کار و پیشرفت باشد.

 وی تصریح کرد: البته اگر نگاه ما به برنامه‌ ها یک نگاه آکادمیک و علمی باشد، می‌ توانیم از پتانسیل موجود در استان که بسیار هستند، با دید و نگرشی مثبت، استفاده کنیم و از آن به عنوان یک نقطه قوت و فرصتی مناسب بهره ‌مند شویم.

مدیرعامل هلال احمر استان خوزستان، اضافه کرد: جمعیت هلال احمر بر اساس منشور هلال احمر وظیفه تسکین آلام بشری، کمک به سلامت و ایجاد تفاهم بین الملل و افراد مختلف جامعه بدون در نظر گرفتن هر گونه تبعیض را دارد.

وی عنوان کرد: چتر هلال احمر، چتری فراگیر است و ما بدون در نظر گرفتن هر گونه سلیقه سیاسی، قومیتی و طبقات اجتماعی، باید خدمات خود را در مواقع ضروری به صورت منطقه ‌ای، ملی، فراملی و بین‌المللی به افراد مختلف جامعه ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه خوزستان در شاخص ‌های بهداشت و درمان در سطح پایینی قرار دارد و نیازمند به توجه جدی است، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر خوزستان در کنار مجموعه ‌های دیگر از جمله دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز می‌تواند بخشی از خدمات‌ رسانی به مردم را بر عهده بگیرد و داروخانه هلال احمر با تامین داروهای کمیاب و داروهای مورد نیاز بیماران صعب العلاج می‌تواند به این امر خطیر بپردازد.

دکتر خدادادی، ادامه داد: همچنین در بحث توانبخشی و برگزاری مانورهای درمان اضطراری، جمعیت هلال احمر می‌تواند مناطق محروم را به صورت دوره ‌ای تحت پوشش قرار دهد و با کادر مجرب و امکانات سیار در مناطق مختلف ارائه خدمت کند.

وی یاد آور شد: همچنین با توجه به ماموریت بین المللی جمعیت هلال احمر، می توانیم با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی و مجموعه وزارت بهداشت، در بحث توریسم درمانی و گردشگری سلامت وارد شوند و به متقاضیان خارج از کشور خدمات بدهد.

وی با بیان اینکه در جمعیت هلال احمر به دنبال تغییر نگرش هستیم و تلاش می‌کنیم که نگرش جدیدی آغاز کنیم، اذعان داشت: تغییر نگرش برای بهره وری مطلوب تر صورت می‌گیرد و همچنین باید به خرد جمعی اعتقاد داشته باشیم.

مدیرعامل هلال احمر استان خوزستان، تاکید کرد: اگر به خرد جمعی معتقد باشیم و دیدگاه‌ های خود را متعصبانه پیگیر نشویم و از دیدگاه‌ های دیگران استفاده کنیم، می‌ توان دورنمای خوبی را برای پیشرفت کارها و توسعه در جامعه تصور کرد.

وی عنوان کرد: ایجاد همدلی، تفاهم و حفظ کرامت انسان ‌ها به خصوص افرادی که به آنها خدمت‌ رسانی می‌کنیم، سرفصل کارها در جمعیت هلال احمر است و نیروهای هلال احمر در ماموریت‌ های برون‌سازمانی، در مقایسه با مجموعه دیگر از توانمندی و پتانسیل ‌های قابل توجهی برخوردارند و این می‌تواند نقطه اتکا و امید باشد تا بتوانیم کارهای بزرگی را با استفاده از این نیروها انجام دهیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار