اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۶
شهردار رفیع :
مهندس صادق مولایی شهردار شهر رفیع در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت : یکی از مهمترین پروژه هایی در دستور کار شهرداری رفیع زیرسازی و آسفالت خیابان های سطح شهر به ارزش تقریبی 500 میلیون تومان است که انشاء الله به زودی 8 خیابان مهم این شهر آسفالت خواهند شد.
وی ادامه داد: اعتبار پروژه های فوق از محل تملک دارایی ها و اعتبارات عمرانی تامین شده که تاکنون 49 درصد این اعتبارات به حساب شهرداری رفیع واریز گشته و از 3 شنبه هفته جاری  این پروژه استارت زده شده است. از دیگر پروژه های مد نظر شهرداری رفیع که پاکات شرکت کنندگان در مناقصه آن باز شده و برنده آن اعلام شد، پارک خانواده به وسعت 5/1 هکتار در ورودی شهر و همچنین ترمینال مسافربری بین شهری می باشد و انشاء الله بعد از دهه اول محرم استارت پروژه ها زده خواهد شد.
شهردار رفیع تصریح کرد: پروژه ساحل سازی رودخانه نیسان، احداث نخلستان و چمن مصنوعی که با پیشرفت فیزیکی 70 درصدی روبه رو است از دیگر پروژه هایی هستند که انشاء الله تا پایان سال جاری به نتیجه خواهند رسید، اما باید به یاد داشته باشیم که پروژه ها زمانی شیرین خواهند بود که در زمان مقرر به نتیجه برسند که بعضا بدلیل کمبود اعتبارات و توقف پروژه حلاوت و شیرینی خاص پروژه هنگام بهره برداری از بین می رود، هر چند که مردم قدردان زحمات مسئولین هستند.
وی در پایان گفت: شما در نظر بگیرید، اعتبار مورد نیاز یک پروژه 100 میلیون براورد می شود ولی تنها 20 درصد این اعتبار تخصیص می یابد و اجبارا این پروژه به فاز دوم می رود و مصالح از بین می رود و کیفیت کار پایان می آید، از این رو انتظار می رود مسئولین برای تسریع در کارها که همراه با کیفیت است توجه ویژه ای به نحوه تخصیص اعتبارات بنمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار