اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۴۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲
مدیرکل پست استان خوزستان
حموله گفت:در همین راستا در هفته پست سال جاری باجه خدمات الکترونیکی در پست خوزستان افتتاح گردید که ارائه دهنده تمامی خدمات الکترونیکی به شهروندان می باشد.همچنین راه اندازی باجه های ارائه خدمات نیابتی الکترونیکی سازمانها توسط پست اقدام دیگری در این جهت می باشد.
 مهران حموله مدیرکل پست استان خوزستان گفت : براساس ارزیابی صورت گرفته شهروندان خوزستان از خدمات نوین الکترونیکی پست که امسال درهفته پست راه اندازی شده ,  رضایت دارند.

وی افزود:   مردم  همچنین از خدمات پست ویژه که درکمترین زمان ممکن ارسال می شود , ابر از خرسندی می کنند.

  وی رضایت شهروندان خوزستان را سرلوحه کار پست عنوان کرد و افزود: این اداره کل درچهار سال متوالی موفق به کسب عنوان برتر خدمات پستی درسطح کشور شده است .

  مدیر کل پست استان خوزستان اظهار کرد : در راستای پیاده سازی دولت الکترونیک؛ خدمات الکترونیکی پست خوزستان توسعه و گسترش یافته است و در حال حاضر در بین 200 الی 250 خدمتی که توسط پست ارائه می گردد خدماتی چون خرید و فروش اینترنتی، بازار الکترونیکی، پست الکترونیکی،دریافت کدپستی ، تمبر اختصاصی،کارت پستال،امضای الکترونیکی گیرنده، پست یافته و رهگیری مرسولات پستی به صورت الکترونیکی به مردم ارائه می شود.

 حموله گفت:در همین راستا در هفته پست سال جاری باجه خدمات الکترونیکی در پست خوزستان افتتاح گردید که ارائه دهنده تمامی خدمات الکترونیکی به شهروندان می باشد.همچنین راه اندازی باجه های ارائه خدمات نیابتی الکترونیکی سازمانها توسط پست اقدام دیگری در این جهت می باشد.

 وی افزود:راه اندازی سرویس پست مالی که  با ارائه انواع خدمات مالی و بانکی در ادارات و باجه های پست استان خوزستان همراه است سبب شده تا  مردم بتوانند با مراجعه به ادارات پست در سراسر استان انواع خدمات مورد نیاز خود را دریافت نموده و از مراجعه به اماکن دیگر و صرف وقت و هزینه اضافی بی نیاز گردند.

 حموله خاطرنشان کرد: از آنجایی که رضایت مشتری و مشتری مداری در پست دارای الویت است خدمات جدیدی متناسب با نیازهای روز مشتریان در پست تعریف و پیاده سازی شده است که از جمله این خدمات می توان به پست ویژه که ارسال و توزیع در کمترین زمان انجام می شود و سرویس تعیین زمان توزیع که زمان توزیع بر اساس حضور گیرنده در محل توسط فرستنده تعیین می شود اشاره کرد.

 وی ادامه داد:پست استان خوزستان در راستای افزایش رضایت مشتریان اقدام به پیاده سازی برنامه های ارتقای کیفیت ارائه خدمات در سطح استان خوزستان نموده است و موفق به کسب گواهینامه ایزو 2008-9001 و جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات شده است.

 مدیر کل پست استان در پایان گفت:آموزش های مستمر در کنار بازنگری و به روز کردن مباحث آموزشی از دیگر الویت های پست استان خوزستان در راستای ارتقای کیفیت و تحول اداری است. 

  گفتنی است اداره کل پست خوزستان همچنین موفق به کسب دو عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی شرک پست در سال 1392 و جشنواره شهید رجایی استان خوزستان شده است و در چهارسال متوالی رتبه برتر شرکت پست جمهوری اسلامی ایران را کسب نموده است.

 حموله  دلایل عمده کسب این موفقیت ها را مدیریت مشارکتی،ترغیب کارکنان به ارائه نظرات و همگامی با مجموعه ،  برگزاری جلسات هم اندیشی و ارائه خدمات براساس برنامه ریزی مدون  عنوان کرد .

 بنابه اظهارات وی این اداره کل در سال گذشته 42 میلیون مرسوله را جابجا نموده است و با این عملکرد توانسته است از این تعداد جابجایی،سفر درون و برون شهری ،مصرف منابع انرژی،اتلاف وقت و ایجاد آلودگی های محیطی جلوگیری نماید.

براساس گزارش اداره کل پست استان خوزستان ارائه خدمات نیابتی ادارات و سازمانهای استان توسط اداره کل پست خوزستان با شبکه گسترده توزیع و تعدد نقاط تماس با مردم در سطح شهرها و دور افتاده ترین روستاها گام موثری در تسهیل ارائه خدمات دولتی به مردم بوده و کاهش هزینه های مختلف برای مردم و سازمانها و افزایش کارایی کارکنان را به دنبال داشته است.

  حموله گفت : استانداری خوزستان در جهت اجرای ماده 14 تصویب نامه شورای عالی اداری ریاست محترم جمهوری مبنی بر واگذاری خدمات قابل واگذاری به دفاتر پیشخوان دولت دستگاههای اجرایی را ملزم به ارائه این خدمات از طریق اداره کل پست استان خوزستان در سطح استان نموده است که می تواند باعث گسترش مزایای استفاده از شبکه ارتباطی گسترده پست در سطح استان گردد .


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
اهنگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
comment
0
0
comment مسئولین کشور میبایست حساسیت فوق العاده مردم خوزستان به کارون را درک کنند و به دور از هرگونه سیاسی کاری و بخشی نگری از هر طرح و برنامه ای که موجب ایجاد تنش و احساس تبعیض در مردم خوزستان میشود به جد پرهیز نمایند؛مردم خوزستان به قولهای رئیس جمهور مبنی بر جلوگیری از طرحهای انتقال اب از سرشاخه های کارون _ جز برای مصارف واقعی شرب!_ امید بسته اند و نباید به هیچ قیمتی این امید و اعتماد مردم به بازی گرفته شود...
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار