اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷
معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری آبادان برگزار می نماید:
شرکت کنندگان این مسابقه که روز سه شنبه 20 آبان ساعت 15:30 در بوستان معلم برگزار می شود دانش آموزان کلاس سوم ابتدایی به بالا هستند که به سن تکلیف رسیده اند، زیرا توسعه فرهنگ دینی در بین کودکان و نوجوانان یکی از مهمترین اقدامات این معاونت می باشد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری آبادان گفت: مسابقه نقاشی کودک با عنوان «محراب عشق» با موضوع نماز ویژه کودکان آبادانی برگزار مي گردد.

حمید بحرینی هدف از برگزاري اين مسابقه را بهره گیری از ذهن خلاق کودکان در ترسیم زیبایی های نماز، ایجاد انگیزه در کودکان جهت آشنایی با برخی مفاهیم نماز، ایجاد فضای معنوی در خانواده و توجه والدین به دعوت فرزندان به نماز، تشویق بهترین های مسابقه و تجلیل از شرکت کنندگان ذكر نمود.

وی افزود: شرکت کنندگان این مسابقه که روز سه شنبه 20 آبان ساعت 15:30 در بوستان معلم برگزار می شود دانش آموزان کلاس سوم ابتدایی به بالا هستند که به سن تکلیف رسیده اند، زیرا توسعه فرهنگ دینی در بین کودکان و نوجوانان یکی از مهمترین اقدامات این معاونت می باشد.

بحرینی اشاره كرد: شرکت کنندگان در این مسابقه می بایست با تکنیک مداد شمعی بر روی پارچه نقاشی خود را در محل پارک طراحی کرده و به معرض داوری بگذارند تا برترین ها انتخاب و به رسم يادبود هدايايي به آنها اهداء گردد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری آبادان ادامه داد: به منظور ترویج فرهنگ فریضه نماز و آشنایی کودکان با این عبادت الهی، آموزش نماز به کودکان نیز توسط مجری برنامه انجام می شود.

بحرینی خاطر نشان کرد: این مسابقه در راستای استقبال از همایش سراسری نماز در شهرستان آبادان برگزار می گردد.

گفتنی است به مناسبت برگزاری اجلاس سراسری نماز در خوزستان، همایش جانبی این اجلاس در روز 21 آبان در سالن اجتماعات دانشکده نفت و با حضور 450 نفر از دانشجویان و دانش آموزان و اقشار مختلف مردم ولایتمدار آبادان برگزار می شود .

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار