اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۴۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۱
معاون استاندار خوزستان
عماد گفت: اجلاس سراسری نماز، یک رزمایش برای همه ما محسوب می‌شود. عدم رسوخ نماز در جوانان و نوجوانان با وجود رشد و نمو در خانواده متدین موجب می‌شود ما احساس خطر کنیم که این امر باید در اجلاسیه نماز مورد بررسی و آسیب‌شناسی قرار گیرد.
قائم‌مقام ستاد استانی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز گفت: در سال‌های گذشته شاهد حضور رؤسای جمهور در اجلاس سراسری نماز بوده‌ایم که در این دوره نیز، حضور رئیس جمهور در این اجلاسیه از سوی استاندار خوزستان در حال پیگیری است.

علی عماد  اظهار کرد: جلسات و فعالیت‌های پیرامون برگزاری این اجلاس در استان خوزستان از ماه تیر آغاز شد و 5 کمیته استانی شامل تبلیغات، اطلاع‌رسانی، پشتیبانی، علمی ـ هنری و پژوهشی در این زمینه فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به ریاست استاندار خوزستان بر ستاد استانی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز و مسئولیت دبیرخانه اجلاس با رئیس ستاد اقامه نماز خوزستان، بیان کرد: بر اساس سوابق برگزاری اجلاس‌های گذشته با پیام مقام معظم رهبری آغاز می‌شود. در سال‌های گذشته رؤسای جمهور نیز شرکت می‌کرده‌اند و حضور رئیس جمهوری اسلامی ایران در اجلاسیه از سوی استاندار خوزستان در حال پیگیری است.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری خوزستان بیان کرد: بیست و سومین اجلاس سراسری نماز 10 و 11 دی به میزبانی اهواز برگزار خواهد شد.
لی عماد، معاون استاندار خوزستان نیز در این نشست، با اشاره به برگزاری دوازدهمین اجلاسیه بین‌المللی پیرغلامان حسینی به میزبانی اهواز آن را اتفاق بزرگی دانست که پیش‌زمینه‌ای برای اتفاقی بزرگتر یعنی برگزاری اجلاس سراسری نماز بوده است.

وی با بیان این‌که این گونه اقدامات هدررفت سرمایه نبوده بلکه سرمایه‌گذاری برای تغییر فرهنگ است، گفت: امام حسین(ع) برای اقامه نماز به شهادت رسید.

عماد گفت: اجلاس سراسری نماز، یک رزمایش برای همه ما محسوب می‌شود. عدم رسوخ نماز در جوانان و نوجوانان با وجود رشد و نمو در خانواده متدین موجب می‌شود ما احساس خطر کنیم که این امر باید در اجلاسیه نماز مورد بررسی و آسیب‌شناسی قرار گیرد.

قائم‌مقام ستاد استانی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز که امسال به میزبانی خوزستان برگزار خواهد شد، با تاکید بر تمرکز مقالات پژوهشی و علمی رسیده به اجلاس سراسری نماز بر امر آسیب‌شناسی کمرنگ شدن حضور جوانان در مراسم اقامه نماز، اظهار کرد: می‌توان با امکانات موجود، وضعیت ظاهری و بهداشتی مساجد را تغییر داد.

عماد با تأکید بر جایگاه ویژه جوانان و نوجوانان در امر نماز این عرصه را عرصه‌ای دانست که به آن کمتر توجه شده است و گفت: پیشنهاد تشکیل کمیته فرهنگی ـ هنری ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان، جوانان و نوجوانان در کنار دیگر کمیته‌ها از سوی ستاد استانی اجلاس به مرکز ارائه شد که البته با استقبال نیز مواجه شد. همچنین ریاست این ستاد به عهده ادار‌ه‌کل آموزش و پرورش استان خوزستان قرار گرفته است.

قائم‌مقام ستاد استانی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز تصریح کرد: اقدام جدید اجلاس سراسری نماز تجهیز فضاهای اقامه نماز در راه‌های مواصلاتی استان خوزستان و همچنین پیاده کردن آنها در نقشه جغرافیایی و ارائه آن به صورت ‌GPS برای تلفن‌های همراه صورت گیرد که این امر نیز مورد موافقت مرکز قرار گرفت.

وی از حضور شخصیت‌های کشوری در اجلاس سراسری نماز به میزبانی استان خوزستان خبر داد و گفت: مقرر شده یکی از سران سه قوه؛ رئیس جمهور یا رئیس مجلس شورای اسلامی در اجلاس حضور یابند. همچنین پیام مقام معظم رهبری به اجلاس که به صورت سالانه صادر می‌شود نیز قرائت خواهد شد.

قائم‌مقام ستاد استانی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز همچنین بر امر رسیدگی به پیشنهادات ارائه شده توسط اعضای ستاد استانی اجلاس سراسری نماز تاکید کرد و افزود: تجلیل از خادمان نماز در شهرستان‌های سراسر استان انجام خواهد شد. همچنین آموزش و پرورش استان خوزستان مکلف است سرود جمعی و همگانی را با اجرای دانش‌آموزان برای برگزاری اجلاس آماده کند. امر تامین نظم و انضباط اجلاس نیز به عهده دانش‌آموزان دبیرستانی خواهد بود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه انسانی استانداری خوزستان اظهار امیدواری کرد: ضمن برخورداری از برکات معنوی این اجلاس با حضور شخصیت‌های مسئولان کشوری شاهد تاثیرات مادی و امکاناتی آن در استان خوزستان باشیم.



comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۱
comment
comment
خوزستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
comment
0
0
comment انشاالله رئیس جمهور در این اجلاس حضور داشته باشند تا از نزدیک روند اجرای مصوبات سفر سال گذشته ایشان و هیات دولت به خوزستان مورد بررسی قرار بگیرد.
و چند سوال:
1-چرا پروژه تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز تاکنون اجرایی نشده است؟!
2-چرا وزارت نیرو با تخصیص کامل اب برای اجرای طرح 550 هزار هکتاری تاکنون موافقت نکرده است؟!!
3-چرا علی رغم دستور صریح رئیس جمهور مشکل تامین اعتبار پروژه مترو اهواز تاکنون برطرف نشده است؟!
4-چرا علی رغم قول اقای رئیس جمهور به مردم خوزستان مبنی بر جلوگیری از طرحهای انتقال اب از سرشاخه های کارون _جز برای مصارف وافعی شرب!!_ مسئولان فلان استان هنوز هم به دنبال اجرایی کردن طرحهای انتقال اب از سرشاخه های کارون هستند؟!!!
5-چرا...؟؟!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار