اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۴۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۲
در تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به دولتی‌ها مطرح شد؛
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهور و وزرای جهاد کشاورزی، نفت، نیرو، تعاون، آموزش و پرورش، اقتصاد، کشور، ورزش، فرهنگ و ارشاد اسلامی تذکر دادند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهور و وزرای جهاد کشاورزی، نفت، نیرو، تعاون، آموزش و پرورش، اقتصاد، کشور، ورزش، فرهنگ و ارشاد اسلامی تذکر دادند.

به گزارش شوشان ، متن این تذکرات که توسط سبحانی‌نیا و بذرپاش از اعضای هیات رئیسه مجلس قرائت شد به شرح زیر است:

*سید راضی نوری، نماینده شوش به وزیر نفت: جلوگیری از انتقال شرکت هواپیمایی نفت از خوزستان به استان دیگر، به وزیر نیرو: جلوگیری از احداث سد بر روی رودخانه کرخه برای جلوگیری از فاجعه زیست محیطی

*احمدی‌لاشکی نماینده نوشهر و چالوس به وزیر کشور: توضیح علت توقف تقسیمات کشوری

*نوروزی نماینده علی آباد به وزیر راه و شهرسازی: توضیح علت کاهش پروازهای تهران به گرگان و بالعکس.

*محبی نماینده سنقر به وزیر جهاد کشاورزی: تسریع در پرداخت هزینه‌ی خرید محصولات کشاورزی استان کرمانشاه به ویژه ذرت و نخود

*امیرآبادی وآشتیانی نمایندگان قم به وزیر اقتصاد تسریع در تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی، به وزیر کشور: تسریع در رسیدگی به وضعیت استخدام افراد در استانداری‌های سراسر کشور

*میرگلوبیات نماینده ساوه به رئیس جمهور: توضیح علت عدم ارسال لایحه‌ی بیمه زنان خانه‌دار از طرف معاونت امور زنان رئیس جمهور.

*قاضی پور، محجوب، سبحانی‌نیا، نمایندگان ارومیه ، تهران و نیشابور به رئیس جمهور: جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی، به وزیر صنعت: لزوم درج حقوق و مزایا و اضافه کاری بازرسان وزارت صنعت و معدن و لحاظ در بودجه سالانه پیشنهادی. همچنین به رئیس جمهور: جلوگیری از افزایش قیمت نان

*سامری، نماینده خرمشهر و سودانی نماینده اهواز به وزیر راه و شهرسازی: توضیح علت عدم تعریض جاده خرمشهر – اهواز

*مددی، نماینده میانه به وزیر ورزش، توضیح علت عدم نظارت وبرنامه‌ریزی مناسب برای اماکن ورزشی و عزل و نصب سیاسی درحوزه‌ی ورزش وجوانان

*برومندی نماینده مرودشت و پاسارگاد به وزیر راه و شهرسازی : تسریع در تعریض محور مرودشت – درود زن

*رجبی نماینده مینودشت به وزیر کشور: تسریع در ارتقاء تقسیمات کشوری حوزه مراوه تپه - مینودشت و صادق آباد

*سلطانی نماینده بروجن به وزیر راه و شهرسازی: توضیح علت عدم توجه جدی به طرح بیمارستان 230 تخت خوابی بروجن و توضیح علت روند کند اجرای طرحهای راهسازی در شهرستان بروجن با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و بارندگی

*خجسته نماینده همدان به وزیر نیرو: لزوم توجه ویژه به گسترش سیستم فاضلاب و جلوگیری از هدررفت منابع آبی کشور

*نمایندگان قم به وزیر کشور: رسیدگی به وضعیت استخدام متقاضی ورودی به استانداری‌های سراسر کشور، به وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی : تسریع در حل مشکل سهمیه‌ی بیمه کارگران ساختمانی؛ به وزیر اقتصاد : تامین نقدینگی در گردش واحدهای تولیدی و سرمایه در گردش آنان

*طبیب‌زاده نماینده تهران به وزیر کشور: لزوم برخورد قاطع نیروی انتظامی با ضاربان طلبه ناهی از منکر در خرم آباد.

*چهاردولی نماینده ملایر به وزیر تعاون: توضیح علت قطع بیمه قالیبافان.

*نعمتی نماینده اسدآباد به وزیر جهاد کشاورزی: توضیح علت واردات شکر و ذرت توسط دولت در زمان برداشت این محصولات.

*طبیب‌زاده نماینده تهران به رئیس جمهور: تسریع در پرداخت مبالغ متعهد شده توسط معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور برای امور زیربنایی مسکن مهر.

*شوهانی نماینده ایلام به وزیر جهاد کشاورزی :تسریع در رسیدگی به وضعیت نامناسب مرغداران ایلام. به وزیر اقتصاد : نظارت بر امور گمرکی در استان ایلام به ویژه مساله اخذ وجوه غیر قانونی تحت عنوان مانیفست.

*رضایی نماینده خمین به وزیر جهاد کشاورزی : توضیح علت واردات گوشت مرغ که سبب کاهش قیمت فروش این محصول و ورشکستگی مرغداران شده است.

*خجسته نماینده همدان به وزیر تعاون: لزوم اعمال نظارت بیشتر از سوی سازمان بهزیستی در شیرخوارگاهها و مهدکودک‌های تحت پوشش.

*لاهوتی نماینده لنگرود به وزیر کشور: تسریع در رسیدگی به وضعیت سیل زدگان لنگرود.

*سودانی نماینده اهواز به وزیر نفت: جلوگیری از انتقال شرکت هواپیمایی نفت از خوزستان به استانی دیگر، به وزیر کشور: تسریع در ارتقای تقسیمات کشوری حوزه‌ی کارون و حمیدیه.

*دواتگری نماینده مراغه به وزیر بهداشت: لزوم اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری مصوب سال 86 برای استاندارد سازی و افزایش کیفیت خدمات پرستاران.

*حسینی نماینده زابل به رئیس جمهور: توضیح علت بی‌توجهی به مساله‌ی تامین امنیت جانی معلمان غیر بومی در استان سیستان و بلوچستان.

* هاشمی نخل ابراهیمی نماینده میناب به وزیر نیرو: تسریع در اجرای طرح‌های آبرسانی به جاسک.

*میرمحمدی نماینده گلپایگان به رئیس جمهور: تسریع در تخصیص مبلغ یک هزار میلیارد تومان به بانک‌های عامل برای پرداخت وام به معلولان تحت پوشش سازمان بهزیستی.

*ایرانپور نماینده مبارکه به زویر فرهنگ وارشاد اسلامی : لزوم پایبندی خبرگزاری ایرنا به قانون اصل بی‌طرفی و امانت‌داری در خبر رسانی، به وزیر راه : توضیح علت عدم فراهم شدن مقدمات اجرای طرح متروی جدید شهرمجلسی

*حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به وزیر جهاد کشاورزی : لزوم توزیع عادلانه یارانه بذر گندم توسط اداره جهادکشاورزی استان.

*امیری نماینده کهنوج به وزیر آموزش و پرورش: لزوم بررسی و برخورد با عوامل فوت سه دانش آموز قلعه گنج که به دلیل نبود سرویس مناسب و استفاده از وانت جان باختند.

*سلطانی صبور نماینده رزن به وزیر ارتباطات : توضیح علت عدم نظارت بر کیفیت و کمیت پیامک‌های تبلیغاتی.

*عزیزی نماینده شیروان به وزیر نیرو : توضیح علت به کارگیری نیروهای غیر بومی توسط پیمانکاران نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان علی رغم معضل بیکاری.

*کارخانه‌ای نماینده همدان به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در تخصیص اعتبار لازم برای اتمام طرح راه آهن تهران - همدان در سال 96، به وزیر نیرو: تخصیص اعتبار لازم جهت طرح آبرسانی به شهر همدان.

*شریعت‌نژاد نماینده تنکابن به وزیر نفت: تسریع در گازرسانی به روستاهای این منطقه با توجه به اولویت قانونی.

*جلیلی نماینده مسجد سلیمان و لالی هفت گل به وزیر نیرو : توضیح علت عدم واگذاری طرح انتقال آب و اراضی کشاورزی شهرستان لالی.

*میرگلو بیات نماینده ساوه وزرندیه به رئیس جمهور : توضیح علت عدم فراهم نکردن مقدمات برای اجرایی شدن قانون 9 ماهه مرخصی زایمان و نیز توضیح علت عدم اجرایی نشدن مصوبه قانونی راجع به سند امنیت زنان و کودکان.

* قاسم عزیزی نماینده شازند به وزیر نفت : تامین گاز مورد نیاز سوخت نیروگاه تولید برق شازند

*ناصر کاشانی نماینده زاهدان به وزیر نفت : تسریع در رساندن گاز مایع به شهر زاهدان

*سید حسین نقوی حسینی نماینده ورامین به وزیر راه و شهرسازی : رفع موانع راه آهن از مسیر متروی تهران – ورامین – قرچک

*جدگال: نماینده چابهار به وزیر نیرو : رسیدگی به وضع بد آب شرب شهرستان چابهار

*قاضی‌پور و محجوب نمایندگان ارومیه و تهران به وزیر صنعت: تسریع در پرداخت حقوق و مزایای بازرسان، به وزیر کشور تسریع در به کارگیری قبول‌شدگان در آزمون استخدامی

*رستمیان نماینده دامغان و کاتب نماینده گرمسار به وزیر جهاد کشاورزی : عدم حمایت و رسیدگی به مشکلات دامداران و دامپروران

*کوچکی‌نژاد نماینده رشت به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم اتخاذ تدبیر برای کنترل قیمت مرغ و جلوگیری از افزایش هزینه‌های نگهداری مرغ برای مرغداران، به وزیر نیرو : لزوم محاسبه تعرفه مناطق گرمسیری برای برق مصرفی خانوارهای شمال کشور به دلیل تغییرات آب و هوایی در تابستان امسال

*جعفری نماینده بجنورد به وزیر بهداشت: توضیح در مورد علت عدم تامین آمبولانس مورد نیاز استان خراسان شمالی به ویژه منطقه راز و جرگلان به رئیس جمهور: توضیح درباره‌ی علت عدم همکاری سرپرست وزارت علوم با کمیته منتخب کمیسیون آموزش و تحقیقات راجع به کشف حقیقت از مساله دانشجویان بورسیه ، به وزرای راه و شهرسازی و بهداشت ودرمان :توضیح درباره‌ی علت عدم تکمیل و تعیین تکلیف بیمارستان راز جرگلان
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
خلبان مطلع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
comment
0
0
comment آقا سید راضی نوری نماینده محترم مردم شریف شوش
محض اطلاع شرکت هواپیمایی نفت متعلق به صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت و کاملآ خصوصی میباشد و آقای وزیر نفت هیچ اشرافی بر این شرکت ندارد و قبلآ انتقال این شرکت از سوی مسئولین هواپیمایی نفت تکذیب شده است .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار