اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۶۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸
معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان
معاون استاندار خوزستان ، انعکاس خدمات نظام در کنار نقد منصفانه را موجب پویایی دستگاههای اجرایی و نیز ایجاد انگیزه در مدیران برای پیشبرد کارها عنوان کرد و افزود:با اولویت بندی اخبار باید توجه مسوولان را نسبت به مطالبات مهم و ضروری مردم جلب کرد.
 معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان از خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان ظرفیتی ارزشمند در حوزه رسانه برای نظام نام برد و گفت:ایرنا بیشترین ظرفیت رسانه ای در کشور ، استان خوزستان و شهرستان آبادان را دارد

 عزیزاله شهبازی  در آیین معارفه رییس جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی دفتر آبادان ، رسالت خبرگزاری ایرنا را سنگین ، مهم و حساس دانست و افزود:خبرگزاری ایرنا در میان شبکه های اطلاع رسانی مسوولیت سنگین تری بر عهده دارد.

وی با اشاره به قدرت رسانه در عرصه های مختلف خاطر نشان کرد:در شرایطی که رسانه های مختلف در رقابتی فشرده فعالیت می کنند انتشار اخبار صحیح ، دقیق و اثر گذار شاخصی مهم برای ایرناست.

 به گزارش ایرنا معاون استاندار خوزستان ، انعکاس خدمات نظام در کنار نقد منصفانه را موجب پویایی دستگاههای اجرایی و نیز ایجاد انگیزه در مدیران برای پیشبرد کارها عنوان کرد و افزود:با اولویت بندی اخبار باید توجه مسوولان را نسبت به مطالبات مهم و ضروری مردم جلب کرد.

فرماندار ویژه آبادان در ادامه از شهرهای آبادان و خرمشهر به عنوان موتور محرکه استان خوزستان به سمت توسعه پایدار نام برد و گفت:شهرهای آبادان و خرمشهر از ظرفیت های بی شماری در زمینه های مختلف برخوردار بوده که باید این ظرفیت ها توسط رسانه به درستی معرفی شود.

شهبازی همچنین آبادان را دغدغه مسوولان نظام دانست و گفت:آبادان چهره فرهنگی ناب برای جهان است که اخبار آن در سراسر جهان مخاطب دارد.

وی با اشاره به فعالیت رسانه های مختلف خبری در آبادان خاطر نشان کرد:وجود ظرفیت های مختلف در آبادان موجب شده تا تعدد رسانه ها در این شهرستان حتی از مرکز استان نیز بیشتر باشد به گونه ای که اخبار آبادان بعضا زودتر از مرکز استان خوزستان در رسانه ها منتشر و منعکس می شود.

فرماندار ویژه آبادان در خاتمه آمادگی خود را برای همکاری بیشتری با خبرگزاری جمهوری اسلامی در راستای تهیه گزارش و بولتن خبری از مسایل ، مشکلات و ظرفیت های شهرستان آبادان اعلام کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار