اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲
رییس پلیس راه خوزستان از آغاز طرح امداد و نجات زمستانه پلیس راه از یکم آذر ماه خبر داد و گفت: در طرح زمستانه از سه‌چهارم پرسنل پلیس را استان برای پوشش ترافیک راه‌های خوزستان استفاده خواهد شد.

قاسم قدرتی اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح با تعامل با راه و شهرسازی استان؛ مسیرهای کوهستانی و برف‌گیر خوزستان، در روزهای برفی پاکسازی می شود.

وی تصریح کرد: در زمستان بارش باران و بارش برف را در نقاط مختلف استان خوزستان شاهد خواهیم بود و بنابراین مسافرانی که در زمستان از استان‌های دیگر وارد خوزستان می‌شوند باید به برفگیر بودن نقاطی از استان، توجه داشته باشند.

قدرتی اظهار کرد: یکی از مسیرهای برفگیر استان خوزستان مسیر تاراز به سمت شهرکرد و همچنین حوزه اندیکا است که در سال‌های گذشته شاهد بارش برف در این مسیرها بودیم. این مسیرها هم کوهستانی است و هم خطرات زیادی دارد. بنابراین ضروری است رانندگان در ورود به استان و نقاط کوهستانی، به نکات ایمنی رانندگی در این ایام توجه کنند.

رییس پلیس راه خوزستان در توصیه به این رانندگان گفت: ضروری است که رانندگان حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند، از ضد یخ استفاده کنند و از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو و تجهیزات آن اطمینان داشته باشند.
مرجع / ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار