اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۴
بيشتر بنكداران در اجراي قانون، تعامل و همكاري بسيار خوبي با شهرداري و ديگر عوامل داشته اند
مدير پيشگيري از تخلفات شهري شهرداري اهواز از پايان مهلت خروج بنکداران از هسته مركزي شهر و اجرای بند 20 ماده 55 قانون شهرداریها در خصوص تعطيلي اين اماكن، از امروز خبر داد.
 
بهزاد مشكوري در گفت و گو با ایسنا  اظهار کرد: پس از صدور اخطاریه های مکرر مبنی بر لزوم تخلیه انبارهای فروش مواد غذایی و محل عمده فروشان و بنکداران، تعطيلي این مکان ها در خیابان های وكيلي، خوانساری و نظری پور در هسته مرکزی شهر از امروز يکم آذرماه آغاز شد.
 
وی ادامه داد: این اقدام با همكاري اداره اماكن و عوامل انتظامي، تا اجرای کامل و قطعي بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها و خروج بنكداران، در هسته مرکزی شهر ادامه می یابد.
 
مدير پيشگيري از تخلفات شهري شهرداري اهواز گفت: وجود بنکداران در هسته مرکزی شهر موجب ایجاد ترافیک، بی نظمی و مشکلات بهداشتی در این نقطه شده بود که لزوم و ضرورت خروج بنکداران از هسته مرکزی شهر به طور جدی پیگیری شد و هم اکنون به اجرا رسید.
 
مشكوري اظهاركرد: خوشبختانه بيشتر بنكداران در اجراي قانون، تعامل و همكاري بسيار خوبي با شهرداري و ديگر عوامل داشته اند و به موقع از هسته مركزي شهر خارج شدند. اكنون تنها تعداد كمي از این واحدها در هسته مركزي شهر مانده اند كه درباره انان قانون قطعا در هر شرايطي اجرا خواهد شد.
 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار