اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۶۴۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۴
مدیریت درمان تامين اجتماعی خوزستان
پناهی زاده تصریح كرد: هیچ گونه زیر میزی دیگر در خوزستان پرداخت نمی شود. مردم آگاهی پیدا كرده و این كار را انجام نمی دهند البته نظارت ها هم به طور مستمر در حال انجام است.
مدیریت درمان تامين اجتماعی خوزستان از پرداخت نشدن هرگونه زير ميزی به پزشكان اين استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، داریوش پناهی زاده پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیران كل حوزه وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان اظهار كرد: در استان خوزستان نابسامانی بسیار شدیدتری نسبت به سایر استان ها در بخش درمان داشتیم. متاسفانه برخی از افراد خودروی خود را به فروش می رساندند تا بتوانند فقط یك دوز دارو را برای سرطان سینه تامین كنند. طرح تحول نظام سلامت بسیار موثر بوده و با اجرای این طرح، هزینه عمل جراحی قلب در حال حاضر ۷۰۰ هزار تومان است كه این هزینه تا قبل از اجرای طرح حداقل ۳.۵ میلیون تومان بود.

وی با اشاره به اینكه روزانه حداقل ۱۰ عمل قلب در خوزستان انجام می شود، گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت، شكایت مردم تقریبا به صفر رسیده است. ساماندهی هتلینگ بیمارستان ها نیز به طور مداوم در حال انجام است به گونه ای كه هم اكنون خوزستان در حذف زیرمیزی جایگاه خوبی در كشور دارد.

معاون درمان تامین اجتماعی خوزستان تصریح كرد: هیچ گونه زیر میزی دیگر در خوزستان پرداخت نمی شود. مردم آگاهی پیدا كرده و این كار را انجام نمی دهند البته نظارت ها هم به طور مستمر در حال انجام است.

پناهی زاده بیان كرد: تامین اجتماعی در خوزستان شش بیمارستان فعال و ۲۳ مركز درمانی و پلی كلینیك دارد. تعداد دو بیمارستان را نیز به دانشگاه علوم پزشكی واگذار كرده ایم. هم اكنون خوزستان از نظر تعداد بیمارستان ها و مراكز درمانی تامین اجتماعی بعد از تهران رتبه دوم را دارد.

وی اظهار كرد: خوزستان در زمینه بیمارستان های در حال ساخت با بیمارستان ۱۶۰ تخته آبادان، ۹۶ تخته امیركبیر، بیمارستان دزفول، توسعه بیمارستان شوشتر و بیمارستان مسجد سلیمان رتبه اول كشوری را دارد.
اعلام بازنشستگی كارگران نی بر
علی تركاشوند مدیر كل تامین اجتماعی خوزستان نیز در این جلسه عنوان كرد: از سال ۶۸ تا كنون مشكلات بیمه و مسائل مربوط به كارگران نی بر كه در شركت كشت و صنعت كارون بود را همواره داشتیم كه خوشبختانه امسال ابلاغ بازنشستگی برای این افراد را صادر می كنیم.

وی افزود: در زمینه امكانات (آی. تی) بیش از ۵۰ درصد پرداخت حق بیمه به صورت اینترنتی انجام می شود. همچنین ابلاغ الكترونیكی كارفرماها برای اطلاع از وضعیت امور مالی آنها گام بعدی ما در گسترش فعالیت های الكترونیك است.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۲
comment
comment
داریوش ب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
comment
0
0
comment آقا لطفا موضوع زیرمیزی را تکذیب نکنید چون برخی از مردم با این مسئله برخورد دارند و تکذیب جنابعالی دردی را دوا نمی کنذ ای مسئله(زیرمیزی برخی از پزشکان)قابل انکار نیست
comment
اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
comment
0
0
comment بررسی کنید آقای دکتر .... نصف هزینه هارا زیر میزی می گیرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار