اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷
مدیر مرکز سامد استانداری خوزستان:
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان با بیان این مطلب که شرکت توزیع برق استان یک واحد خدماتی محسوب می شود اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی حاکم بر استان موضوع برق بخصوص در 9 ماهة اول سال از حساسیت بالایی برخوردار است و شرایط پایداری را می طلبد.
مدیر مرکز سامد گفت: با توجه به اهمیت موضوع برق و برق رسانی در استان، این هفته از مدیر عامل شرکت توزیع برق استان جناب آقای مهندس اسدیان دعوت بعمل آمد.
مهندس حاجی زاده عنوان کرد: اکثر مدعوین در ملاقات، ساکنین روستاهای استان  و بعضی از کارگاههای  تولیدی  هستند که از  مشکلاتی در خصوص شبکه های برق رسانی دارند.

وی با اشاره به حل مشکلات اکثر ملاقات شوندگان افزود: باعث خوشحالی است که به یمن این دیدارها مشکلاتی که تاکنون به نتیجه نرسیده است از این کانال حل می شود.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی استانداری، مهندس اسدیان مدیر عامل شرکت توزیع برق استان  با بیان این مطلب که شرکت توزیع برق استان یک واحد خدماتی محسوب می شود اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی حاکم بر استان موضوع برق بخصوص در 9 ماهة اول سال  از حساسیت بالایی برخوردار است و  شرایط پایداری را می طلبد. 

وی در ادامه افزود:  تلاش ما بر حل مشکلات برق استان است و امیدواریم بتوانیم رضایت مردم را  در این زمینه جلب نماییم.
مهندس اسدیان در خصوص راهکارهای نوین برق رسانی در سطح استان بیان کرد: در برخی از روستاهای شمالی استان که فاقد جاده و راه ارتباطی مناسب است برق رسانی از طریق انرژی خورشیدی قابل تامین است.

مدیر مرکز سامد خاطر نشان کرد: با توجه به تاکید استاندار محترم مبنی  بر حل و پیگیری مسائل مردمی،  از شهروندان تقاضا داریم  که مشکلات خود را از طریق سامانه الکترونیکی مردم و دولت (خط111) مطرح نمایند تا به آنچه در توان داریم در رفع مشکلاتشان بکوشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار