اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۶۷۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۰
رییس شورای شهر اهواز در گفتگو با شوشان:
مقتدایی با دلسوزی و تعهد و برخورد صادقانه به دنبال رفع معضلات و مشکلات استان است
حجت الاسلام والمسلمین سعادت نیا رییس شورای شهر اهواز با حمایت از عملکرد استاندار خوزستان به شوشان گفت: واقعیت این است که ثبات مدیریت تاثیر بسزایی در رشد و توسعه استان دارد. هرگونه تغییر در مدیریت ارشد استان کُند شدن آهنگ توسعه استان را به دنبال دارد.

رییس شورای شهر اهواز بیان داشت: دکتر مقتدایی در طول مدیریت خود نشان داده است که از حاشیه ها بدور است و با دلسوزی و تعهد و برخورد صادقانه به دنبال رفع معضلات و مشکلات استان است. لذا این فرصت بسیار مغتنمی است که با همدلی و همیاری در جهت عمران و آبادانی استان مان گام های اساسی برداریم.

 رییس شورای شهر اهواز ادامه داد: در استان کارهای عقب مانده زیادی دارد. باید این مشکلات را یکی پس از دیگری از مقابل مردم برداریم. مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر خوزستان ادامه داد: استاندار محور اجرایی استان و نماینده عالی دولت است. همیاری و همدلی با مدیریت ارشد استان رشد و آهنگ توسعه استان را سرعت می بخشد.

رییس شورای شهر اهواز گفت: شورای شهر اهواز در این راستا در جهت همدلی با دولت تدبیر و امید و نماینده آن در استان خوزستان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

سعادت نیا با اشاره به جلسات متعدد اعضای شورای شهر اهواز با استاندار خوزستان گفت: استاندار خوزستان تاکنون با استفاده از تمام ظرفیت های خود از منافع استان دفاع کرده است. موضع وی در بحث تردد خودروهای پلاک اروند، انتقال آب کارون و طرح 550 هزار هکتاری در خور تقدیراست. 

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۴
comment
comment
کریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
comment
1
0
comment تادیروز از دولت .... حمایت می کردی و...
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
comment
1
0
comment برنده بازی های سیاسی در ایران تا بوده افراد حزب باد بودن و خواهند بود خودت رو
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
comment
0
1
comment سلام به همگی...
قصد داشتم مثل تمام یک سال گذشته بخونم و رد بشم اما نشد که بشه!

اینکه اقای مقتدایی میره یا نمیره و میمونه یا نمی مونه چیزی از ارزش های ایشون کم نمیکنه و البته من به شخصه ایشون رو معصوم نمی دونم و قطعا خواسته یا ناخواسته ایراداتی هم در سیستم مدیریتی ش وجود داره که اجتناب ناپذیره به طور مثال از اقای عبداله نژاد سردبیر شوشان یه سوال دارم طی سال های فعالیتتون هیچ وقت نشد که دونسته یا ندونسته اشتباهی مرتکب بشین؟ قطعا شده و خواهد شد و این رسم زندگیه... مقتدایی و ارزانی و ایکس و ایگرگ هم از همین نمودار تبعیت می کنند.

اما توی این شایعات دلم نمیاد نقش " بعضی از رسانه ها" رو نادیده بگیرم.

مسئولیت ذکر اسامی به عهده من هست که ایمیلمو اون بالا نوشتم و نه از کافی نت بلکه از منزل کامنت میذارم و ایمیلمم همین یکیه و لا غیر... بنابراین خواهشمندم کامنتم ویرایش نشه...

خبرگزاری ... با سرپرستی ... در استان شروع به کار کرد و اخبار بدون منبع و گاها توهین امیزی مثل خبر رفتن فرماندار فدعمی که موجب اعتراض سایر رسانه ها مثل همین شوشان هم شد یادمون مونده! خبر دلگیری وزیر بهداشت از مقتدایی با این شرح هم از این خبرگزاری یادمون مونده: وزیر بهداشت طی تماس تلفنی با یک واسطه ابراز ناراحتی از مقتدایی کرد و ان واسطه طی صحبت با یکی از نزدیکان...! از این واقعه خبر داد! تا همین جا فکر میکنم اهل فن ها به سیستم اداره ...پی بردن که اگه هم نبردن اینو من اضافه میکنم که خبرگزاری ...در برج 10 سال 92 سرپرستی رو از اقای ...گرفتن!

ایشون اقدام به راه اندازی پایگاه خبری .... کرد که متاسفانه چون دیگه اخبار از فیلتر تهران رد نمیشدن اوضاع بدتر شد به طور مثال تکذیبیه شهرداری اهواز نسبت به درج خبر "اسانسور شهردار اختصاصی شد "یکی از همین اخبار کذب و غیر مستنده که اسانسور مذکور به تنها طبقه ای که نمیرسه طبقه شهرداره پس چطور میتونه اختصاصا مال شهردار باشه؟!

و بالاخره نوبت به گذاشتن گزینه های روی میز به عنوان جانشینا مقتدایی رسید که این پایگاه از شریعتی و بخشنده و بیانک به عنوان گزینه ها نام برد! البته تقریبا یک سال پیش اقای... یه پستی هم در وزارت کشور به آقای ...در قالب خبر! دادن که کذب بود!

دکتر... هم با ... تماس گرفت و گفت اسمش رو از خبر خط بزنن که همچنین موضوعی صحت نداره!

دوستان مطبوعاتی و رسانه ای ابروی افراد به امانت نزدتون محفوظه نکنید از این کارها! قلمی که دستتون میچرخه مقدسه! درسته که گاهی میشه از تریبون رسانه کاری کارستان کرد اما افکار عمومی هوشیارن و قاضی های اصلی هستند. حرمت ارامش افکار عمومی رو حفظ کنیم.

یاعلی
comment
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
comment
0
0
comment آقای سعادت نیا عزیز
مشکل الان دفاع از استان نیست ، بلکه قرارگرفتن برخی از مسئولین بی کفایت در پست های مدیریتی مهم است. سوالم این است که آقای مقتدایی چقدر در مورد این موضوع دخالت کرده و اجازه نداده اند این اتفاق بیفتد.
آقای مقتدایی کمی وقت به خودشان بدهند و بجای دفاع از برخی از شرکت ها و سازمانها ، به رویه مدیریت آنها و استخدام کارکنان در آنها هم نیم نگاهی بکنند. ببینند در شرایطی که شهر اهواز موج بیکاری جوانهای آن مردم را به ستوه در آورده ، شهرهای دیگر از جمعیت آن روز به روز کاسته می شود ، علت چیست ؟ واضح است ، مدیر از شهر دیگر انتخاب می شود و کارکنان خودش را به جای انتخاب از شهر اهواز ، از شهرهای دیگر انتخاب می کند . تا جایی که دیگر فرد بیکاری در شهرهایی که نمی خواهم اسم آنها را بیاورم وجود ندارند.
برخی از مدیران سازمانهای دولتی اهواز ، بعد از انتخاب شدن ، کارکنان قبلی را به یک باره قلع و قمع کرده و تمامی زیر مجموعه خود را با بستگان خود که در شهری دیگر ساکن هستند پر می کنند .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار