اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۹
فرماندار ویژه آبادان:
فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه برگزاری این مسابقات هیچ هزینه‌ای بر گردن مردم نخواهد گذاشت، تصریح کرد: این یک رخداد بزرگ ورزشی است که سبب ایجاد نشاط اجتماعی در میان مردم می‌شود.
فرماندار ویژه آبادان گفت: موضوع میزبانی آبادان از مسابقات کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان به قوت خود باقی است و هیچ تغییری در زمینه برگزاری مسابقه وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، عزیزالله شهبازی عصر امروز در پنجمین جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه آبادان با اشاره به برخی شایعات منتشر شده مبنی بر احتمال گرفته شدن میزبانی مسابقات از آبادان اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در زمان حاضر تمام امکانات شهری در جهت میزبانی و برگزاری خوب و مطلوب مسابقات کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان بسیج شده و شهر مهیای استقبال از تیم‌ها‌ست.

وی اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی متشکل از آحاد مردم است و هر آنچه که در قالب بسته‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی تدارک دیده می‌شود مربوط به عموم مردم جامعه است.

فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه برگزاری این مسابقات هیچ هزینه‌ای بر گردن مردم نخواهد گذاشت، تصریح کرد: این یک رخداد بزرگ ورزشی است که سبب ایجاد نشاط اجتماعی در میان مردم می‌شود.

معاون استاندار خوزستان بار دیگر با تاکید بر توان و آمادگی آبادان در میزبانی از مسابقات کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان یادآور شد: این رخداد خود سبب ایجاد اعتماد به نفس و روحیه برای مردم می‌شود و مردم آبادان همان طور که در هشت سال جنگ تحمیلی چه در حماسه ذوالفقاری و یا شکست حصر آبادان پیروزی‌ها و حماسه‌آفرینی‌هایشان به رزمندگان روحیه می‌داد این گونه حضورشان در صحنه‌های بین‌المللی نیز سبب بالا رفتن روحیه آنان خواهد شد.

شهبازی ادامه داد: مردم آبادان ثابت می‌کنند که مثل همیشه در صحنه‌اند و می‌توانند کارهای بزرگی حتی در ابعاد جهانی را به نحو شایسته و مطلوبی به انجام برسانند.

وی با اشاره به عزم جدی تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان آبادان و همراهی استاندار خوزستان، اداره کل ورزش و جوانان و هیئت کشتی استان در برگزاری مسابقات کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان گفت: تمام کسانی که در کمیته‌های مختلف مسئولیت پذیرفته‌اند و  وضعیت کاریشان مشخص شده به نوبه خود در جهت انجام وظایف محوله کوشیده‌اند.

شهبازی افزود: به طور قطع آنانی که مانع خدمات‌رسانی و نشاط اجتماعی مردم شده از طریق رسانه‌ها به مردم و نظام معرفی می‌شوند و ما به دنبال کسب عنوان و یا شرکت در انتخابات نیستیم.

فرماندار ویژه آبادان افزود: این کار از دو جنبه یکی به عنوان نماینده دولت و دیگر به عنوان یک مطالبه مردمی دنبال و انجام می‌شود.

معاون استاندار خوزستان اظهار کرد: با تمام توان و به طور تمام قد در جهت برگزاری خوب و مناسب مسابقات کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان در آبادان تلاش خواهیم کرد و در صورت مداخله برخی افزاد غیرمرتبط در این امر به طور قطع مقابل آنان خواهیم ایستاد.

وی تصریح کرد: اجازه نمی‌دهیم آن ابزاری که باید در جهت خدمت به مردم باشد در زمینه ایجاد اختلال در امور استفاده شود و در صورت ادامه این روند و مداخله و ممانعت برخی از افراد که به اشکال مختلف جلو عمران و آبادانی شهر قد علم می‌کنند می‌ایستم و آنان را به مردم معرفی خواهم کرد.

فرماندار ویژه آبادان، میزبانی از مسابقات کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان را یک کار بزرگ ملی عنوان کرد و یادآور شد: همه باید همگام با نظام و دولت حرکت کنند و به خواست مردم احترام بگذارند.

شهبازی با بیان اینکه سیاستگذاری‌های کلی شهرستان بر‌اساس جمع‌بندی انجام شده از برآیند تمام اخبار و گزارشات رسیده به فرمانداری و طرح در جلسات مختلف انجام می‌شود، گفت: بر این اساس اقدامات برخی از افراد که سبب مخدوش شدن فضای اجتماعی و فرهنگی شهر می‌شود را رد و با بر هم زنندگان آرامش و وحدت در میان شهروندان برخورد جدی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه همه باید برای مردم کار کنند افزود: حرف ما گویاست و هیچ انگیزه و علاقه‌ای به جز خدمت به مردم نداریم.

فرماندار ویژه آبادان اضافه کرد: از تمام دستگاه‌های اجرایی شهر برای کمک به فضاسازی و آماده‌سازی شهر برای برگزاری این مسابقات قدردانی می‌کنم.

معاون استاندار خوزستان تصریح کرد: در زمان حاضر تمام تمهیدات لازم برای برگزاری شایسته مسابقات جهانی کشتی در آبادان اندیشیده شده است.

شهبازی یادآور شد: تاکنون نشست‌های هماهنگی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان، رئیس هیئت کشتی استان، اعضای کمیته‌های یازده‌گانه شهرستان و اصحاب رسانه برگزار شده است.

وی ادامه داد: چارت تشکیلاتی عوامل اجرایی مسابقات شامل شرح وظایف کمیته‌ها نیز تهیه و به روسای کمیته‌ها ابلاغ شده است.

معاون استاندار خوزستان گفت: برگزاری شایسته و مطلوب این مسابقات به مثابه دفاع از حیثیت و آبروی کشتی کشور و فرهنگ مردم این خطه از کشورمان است که امید می‌رود میزبانی شایسته برای این مسابقات باشیم.

فرماندار ویژه آبادان افزود: مردم آبادان که در طول تاریخ و در عرصه‌های مختلف همیشه حرف برای گفتن داشته و دارد، به طور قطع با این میزبانی برگ دیگری از افتخارات را بر صحفه افتخارات خواهد افزود.

وی در پایان عنوان کرد: آبادان از قدیم الایام شهر نخستین‌ها بوده و اکنون نیز همین گونه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات جهانی کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان در روزهای 13 و 14 آذرماه جاری به میزبانی آبادان برگزار خواهد شد و 14 تیم شرکت کننده در این مسابقات روز 12 آذرماه وارد آبادان می‌شوند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار