اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۰
دکتر جمشید سلحشور:
عضو شورای شهر اهواز خواستار اجرای برنامه مدیریت یکپارچه شهری در اهواز شد و گفت: در صورت اجرای این برنامه می توان یک متولی واحد برای حل مشکلات بخش آب و فاضلاب شهر معین کرد.
 عضو شورای شهر اهواز گفت: در حال حاضر 80 درصد از مراجعت های مردمی به شورای شهر برای حل مشکل آب و فاضلاب است و در این راستا با شروع فصل بارندگی مسوولان باید به فکر حل این مشکلات باشند.

'جمشید سلحشور' در شصت و دومین جلسه شورای شهر اهواز که دوشنبه در محل ساختمان این شورا برگزار شد در نطق پیش از دستور این جلسه شوار گفت: با آغاز بارندگی ها معضل آبگرفتگی و گرفتگی فاضلاب در تمامی مناطق شهر اهواز ایجاد می شود .

وی در بخش دیگری از صحبت های خود خواستار اجرای برنامه مدیریت یکپارچه شهری در اهواز شد و گفت: در صورت اجرای این برنامه می توان یک متولی واحد برای حل مشکلات بخش آب و فاضلاب شهر معین کرد.

این عضو شورای شهر اهواز با اشاره به فعالیت های دفتر وزارت امور خارجه در شهر اهواز گفت: حضور نماینده وزارت امور خارجه در اهواز می تواند به سهولت در امر صادرات کالاهای غیر نفتی ،تردد زایران عتبات عالیات و رسیدگی به وضعیت خوزستانی های مقیم خارج از کشور که قصد سرمایه گذاری در استان را دارند کمک کند.

سلحشور در خصوص وضعیت نابینایان در شهر اهواز بیان کرد: در راستای حل مشکل این قشر از جامعه لازم است ستادی تحت عنوان مناسب سازی شهری در کمیسیون عمران شورای شهر اهواز ایجاد شود.

وی در خصوص وضعیت فرودگاه اهواز گفت: امیدواریم هرچه زودتر مشکل ساخت فرودگاه بین المللی شهر اهواز حل شود تا فرودگاهی در خور شان مردم به بهره برداری برسد.

عضو شورای شهر اهواز در خصوص برخی جابجایی ها در شهرداری اهواز گفت: بهتر است شهرداران مناطق اهواز برای جابجایی مدیران مناطق هماهنگی های لازم را با معاونت فنی و عمرانی شورای شهر اهواز داشته باشند.

*در ادامه این جلسه لایحه کمک شهرداری اهواز به زایران امام حسین (ع) در اربعین حسینی مورد بررسی قرار گرفت که در این راستا با رای اعضاء شورای شهر اهواز معین شد در این خصوص شهرداری اهواز تا سقف یک میلیارد ریال برای سفر زایران ایرانی از مرزهای شلمچه و چذابه کمک کند که تصویب این میزان کمک مالی مورد انتقاد برخی از اعضاء شورای شهر اهواز قرار گرفت.

لایحه ساخت بازار مجتمع تجاری و شهرک پزشکان در منطقه کیانهشر و ساخت بازار مبل اهواز در محل بارفروشان قدیم اهواز نیز مورد تایید اعضاء شورای شهر اهواز قرار گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار