اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۹
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به آماده‌سازی اردوگاه‌های اسکان موقت ویژه ایام اربعین حسینی(ع) در مرزهای استان، گفت: اسکان موقت زائران عتبات از 7 آذرماه آغاز می‌شود.

دکتر علی خدادادی اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان از سال‌های گذشته با اجرای طرح‌های اسکان تحت عناوین مختلف به زائران عتبات در مرزهای خوزستان خدمت‌رسانی کرده است. امسال نیز با برنامه‌ریزی بهتر نسبت سال‌های گذشته در مرکز و هماهنگی سازمان امداد کشوری، ارتباط بین‌بخشی بالایی انجام شده است.

وی بر لزوم اجرای طرح اسکان زائران عتبات با کیفیت بالا در مرزهای استان تاکید کرد و افزود: امسال در جهت اسکان موقت و درمان اضطراری، پست های امدادی و اردوگاه های موقت در مسیرهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه برپا خواهد شد. اسکان موقت زایران تا 26 آذرماه ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: امسال در طرح اسکان اضطراری زائران عتبات در مرزهای استان، 10پست امدادی، 2 مرکز درمانی، 2 اردوگاه اسکان موقت زائران، 2 بالگرد، 14 آمبولانس، 7 خودروی پشتیبانی امدادی، 2 خیمه نماز در مرز چذابه و 2 خیمه نماز در مرز شلمچه راه‌اندازی و برپا می‌شود.

خدادادی اظهار کرد: اکیپ درمانی جمعیت هلال احمر در سه شیفت کاری متشکل از یک پزشک، یک پرستار، و یک نجات‌گردر مرزهای شلمچه و چذابه مستقر خواهد بود. همچنین در اردوگاه‌های اسکان موقت، چادرهاییی با ظرفیت 200 نفر استفاده می‌شود. در مرز چذابه 5 چادر 200 نفره و در مرز شلمچه نیز 5 چادر 200 نفره برپا خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر این در مرز شلمچه، 5 چادر گروهی بزرگ و در مرز چذابه 10 چادر گروهی بزرگ دایر می‌شود. در هر یک مرزها نیز پست امدادی ویژه خواهران مستقر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار