اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۷۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۰
نائب رئیس شورای شهر اهواز :
جلسه مشترک هماهنگي پيمانكاران حوزه خدمات شهري با حضور نائب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز ، شهردار محترم ، اعضاي كميسيون خدمات شهري و جمعی از مسئولین و مديران شهرداري به منظور گفتگو پیرامون بررسی مسائل و مشکلات ، نقاط قوت و نقاط ضعف موجود برگزار شد.
ناجی سواری، نائب رئیس شورای شهر ، گفت : زماني كه وارد شورا شدم بوضوح پیمانکارانی را به چشم دیدم  که با عزمی استوار در حال خدمت رسانی بودند . کسانی که با سرمایه گذاری  زمان و بودجه خود به شهروندان خدمت می کردند . 
وی ادامه داد : نگاه اسلام نگاهی برابرانه و یکسان است و من نیز در برخورد با پیمانکاران تفاوتي نمي بينم . این در حالیست که پيمانكاران از نظر عوامل و امكانات در يك سطح قرار ندارند  و در بعضي مناطق تجهيزات كم و در بعضی دیگر امکاناتی بهینه مشهود است که امیدواریم با بازنگری  «مدل قراردادهای پیمانکاران»  ،  این موضوع بررسی و جهت مرتفع سازی آن ، همت گماشته شود .  

سواری یادآور شد : از جزييات كار مناقصات و اقدامات صورت گرفته توسط پیمانکاران اطلاعات کمی موجود است . بنابراین نیاز است جلساتی مکرر توسط معاونت خدمات شهری برگزار شود تا بتوانیم از نزديك شاهد مسائل و مشكلات باشيم که بتوان با اشراف به موضوع مشکلات را چاره اندیشی کرد .  
این عضو شورای شهر اظهار داشت: قراردادهای نواحی  باید  به تفکیک  موضوع ،  به پیمانکاران مختلف واگذار شود  تا تضمین کاری پیمانکاران بیشتر باشد و امکان فعالیت پیمانکاران بیشتری با فضای رقابت سالم پدید آید . همچنین با رتبه بندی پیمانکاران ، شرکتهای فعال را تشویق و به ابتکارات و کارهای جدید آنها بها داده شود . 
سواری در پایان خاطر نشان کرد : نظارت بر نحوه اجراي عملکرد پیمانکاران به معناي صيانت از حقوق شهروندان است و بنا به مسئوليتي كه بر دوش اعضای شورا و شهر داری ست  بايد با دقت موارد مندرج در قراردادها را نظارت کرد . 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
comment
0
0
comment آنکه از مردم است برای مردم است و آنکه نیست روزی چهره نشان میدهد....
فقط شوشان سانسور نکن
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار