اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷
سازمان دانشجویان و دانش آموختگان استان خوزستان برگزار می کند:
محمدپور با اشاره به اینکه سازمان دانشجویان و دانش آموختگان استان خوزستان متولی برگزاری این همایش است افزود : در برگزاری این همایش دستگاه ها،نهادها و سازمان های مردم نهاد دیگری نیز مشارکت دارند که همزمان با انتشار پوستر همایش و فراخوان مقاله اسامی آنها اعلام خواهد شد.
بهنام محمدپور عضوشورای مرکزی سازمان دانشجویان و دانش اموختگان استان خوزستان ( سدا) از برگزاری همایش " نقش منطقه ازاد اروند در توسعه خوزستان " در بهمن ماه جاری خبر داد.

دبیر کمیته سیاست گذاری این همایش در این خصوص گفت : هدف از برگزاری این همایش این است که در یک محیط علمی به تحلیل نقش منطقه ازاد اروند در روند توسعه خوزستان پرداخته شود و فضایی فراهم شود که صاحبنظران ، مدیران اجرایی ، دانشگاهیان و فعالین مدنی دیدگاه ها، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص نقش و عملکرد منطقه ازاد اروند بیان کنند. 

محمدپور با اشاره به اینکه سازمان دانشجویان و دانش آموختگان استان خوزستان به عنوان یک تشکیلات قانونی و دانشگاهی که دارای پروانه فعالیت از وزارت کشور است متولی برگزاری این همایش است افزود : در برگزاری این همایش دستگاه ها،نهادها و سازمان های مردم نهاد دیگری نیز مشارکت دارند که همزمان با انتشار پوستر همایش و فراخوان مقاله اسامی آنها اعلام خواهد شد.

محمدپور در ادامه افزود : تصمیم ما این است که از خود منطقه ازاد اروند هم برای مشارکت در این همایش دعوت کنیم تا مسئولین آن ضمن تبیین سیاست ها ، برنامه ها و اقدامات خود در جلسه پرسش و پاسخ با شرکت کنندگان در همایش نیز شرکت کنند.

محمد پور با اشاره به اینکه باید همه نخبگان و فعالین مدنی ، فرهنگی ، اجتماعی با مشارکت گسترده یاریگر استاندار خوزستان برای حرکت به سمت توسعه و پیشرفت باشند گفت : ما بر این باوریم خروجی این همایش که با حضور نمایندگان مجلس ، مدیران اجرایی ، دانشگاهیان ، اصحاب رسانه و فعالین مدنی برگزار خواهد شد می تواند از یکسو کمک شایانی به شفافیت و پاسخگویی نهادها و صنایع ملی موجود در استان نماید و از سوی دیگر فرصتی فراهم کند تا مدیران ارشد این نهادها از ظرفیت علمی ، تجربیات اجرایی و نقطه نظرات شهروندان برای بهبهود سیاست های خود استفاده کنند.

عضو شورای مرکزی سدا با اشاره به اینکه یکی از چهره های علمی خوشنام استان مسئولیت دبیر کمیته علمی این همایش را پذیرفته است عنوان کرد بزودی یک کنفرانس خبری با حضور دبیر کمیته علمی برگزار می شود تا اهداف برگزاری این همایش به تفصیل بیان گردد .

محمد پور در پایان اعلام کرد محققین و شهروندانی که تمایل دارند مقالات و دیدگاه های آنها در همایش مطرح گردد می توانند مطالب خود را به ایمیل ( Arvand.hamayesh@yahoo.com ) ارسال کنند .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار