اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۴
رکاب زنان تیم ملی دوچرخه سواری کشور جهت گذراندن اردوی تدارکاتی و تمرینی میهمان شهراهواز می شوند.

به گزارش هیئت دوچرخه سواری استان خوزستان ، امیر آهن جان رئیس هیئت دوچرخه سواری خوزستان از تشکیل اردوی تدارکاتی تیم ملی دوچرخه سواری به منظور ایجاد آمادگی جهت حضور در مسابقات آسیایی تایلند خبر داد. وی در ادامه گفت: پنجشنبه 27 آذر ماه رکاب زنان تیم ملی دوچرخه سواری جهت گذراندن اردوی تدارکاتی وارد اهواز می شوند. این افراد برگزیدگان تیم ملی در مسابقات قبل بوده اند که خود را برای شرکت در مسابقات آسیایی که در کشور تایلند برگزار می شود آماده می کنند.

آهن جان اضافه کرد: فردا 14 نفر از ملی پوشان وارد اهواز می شوند و هفته آینده نیز 10 نفر دیگر به اردوی تیم ملی می پیوندند.هیئت دوچرخه سواری استان خوزستان ضمن آمادگی جهت پذیرایی از ملی پوشان کشور شرایط را برای تمرین و آماده سازی برای شرکت در مسابقات فراهم می نماید.

رئیس هیئت دوچرخه سواری در خصوص انتخاب استان خوزستان برای گذراندن اردوی تیم ملی برای نخستین بار گفت: وجود پیست دوچرخه سواری مناسب و استاندارد و شرایط آب و هوایی مناسب شهراهواز در این فصل ، استان خوزستان را بهترین گزینه برای میزبانی رکاب زنان ملی می کند.

وی در پایان با بیان اینکه 2 نفر از دوچرخه سواران استان خوزستان عضو تیم ملی دوچرخه سواری کشور هستند گفت: مسابقات آسیایی دوچرخه سواری اوایل اسفند ماه در کشور تایلند برگزار می شود.   
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار