اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۹
رئیس آموزش و پرورش هندیجان:
رئیس آموزش و پرورش شهرستان هندیجان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مسابقات مینی والیبال دختران ابتدایی قطب 6 در هندیجان برگزار شد.
خسرو حیاتی رئیس آموزش و پرورش شهرستان هندیجان در ادامه افزود: مسابقات ورزشی مینی والیبال دختران ابتدایی قطب 6 در سالن پهلوان تختی هندیجان با شرکت تیم هایی از شهرستان های ماهشهر، بندر امام خمینی (ره) وهندیجان به میزبانی شهرستان هندیجان برگزار گردید.
خسرو حیاتی اهداف برگزاری مسابقات قطب را به شرکت کنندگان اینگونه بیان کرد: هدف از مسابقات قطبی تعامل و ارتباط دوستانه دانش آموزان مناطق و همچنین استعداد یابی در کل استان در رشته های مختلف ورزشی می باشد.
وی در ادامه اظهار کرد: ما این اعتقاد را داریم که قهرمانان ملی ورزشی ما از درون همین مسابقات قطبی و شهرستانی نمایان خواهند شد.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان هندیجان نتایج این مسابقات را بدین صورت ابراز کرد: در این مسابقات بندر ماهشهر در دور اول توانست با غلبه بر بندر امام خمینی (ره) به مرحله بعد راه پیدا کند و تیم دختران هندیجان با غلبه بر بندر امام خمینی (ره) به دور پایانی راه یافته، ولی در بازی با بندر ماهشهر شکست خورده و در نهایت تیم بندر ماهشهر به مسابقات قطب راه پیدا کرد.
قطب مسابقات درون استانی است که بین شهرستان ها تقسیم می گردد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار