اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۰۲۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۸
محسن اورکی:
چرخش نخبگان در مدیریت امری طبیعی بوده و روزمرگی نیز تحقق اهداف را با مانع مواجه می کند.
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان، سنگ بنای توسعه پایدار در دولت یازدهم را تعامل و مشارکت مردم و نیروهای متخصص و دلسوز نظام جمهوری اسلامی دانست.

به گزارش ایرنا، 'محسن اورکی' شنبه در نشست شورای اداری شهرستان خرمشهر و آیین تودیع و معارفه معاونان فرمانداری این شهرستان، رمز تداوم اهداف نظام جمهوری اسلامی را وحدت ملی و تعامل نیروهای دلسوز نظام دانست و افزود:اگر در موضوع توسعه به تفاهم تعریفی و مفهومی نرسیم، در برنامه ریزی، سیاستگذاری و تحقق اهداف نیز احتمال انحراف وجود دارد.

وی اظهار داشت:در دولت تدبیر و امید، رئیس جمهوری و همه اعضای دولت، استفاده از توان مدیریتی، مشورتی و اجرایی همه نیروهای دورن نظام با سلایق فکری مختلف را استراتژی و راهبرد خود می دانند.

اورکی، راهبرد مسئولان استانداری خوزستان را نیز استفاده از همه نیروها خواند و افزود:چرخش نخبگان در مدیریت امری طبیعی بوده و روزمرگی نیز تحقق اهداف را با مانع مواجه می کند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان اضافه کرد:امام راحل عظیم الشان از اسلام به عنوان عامل پیوند همه نیروها و وحدت مردم یاد می کرد و آن بزرگوار نیز با وحدت و مهربانی، انقلاب را رهبری کرد.

در این آیین از خدمات ' لطیف حیایی اهوازی' معاون سیاسی اجتماعی و 'مصطفی رویسی' معاون عمرانی و برنامه ریزی پیشین فرمانداری خرمشهر جلیل شد و 'سعید حاجیان' به عنوان معاون سیاسی اجتماعی و 'سیدجواد موسوی' نیز به عنوان معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان معرفی شد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
انتشار یافته: ۲
comment
comment
نوید قائدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
comment
1
1
comment جناب اورکی عزیز
شعار های بزرگی داده اید انشاا... در عمل این شعار ها رصد خواهند شد البته امیدوارم منظور شما در استفاده از جوانان و نخبگان همان افراد سفارشی و توصیه شده نباشند و باید شفاف نمایید نجبه کیست و چگونه منتخب می شود
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
comment
1
0
comment کاش زودتر خبر تغییر استاندار پخش می شد تا شاهد تکاپوی مدیران ....می شدیم واقعا که...
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار