اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۰۳۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴
استاندار مقتدایی:
در این بررسی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها در موارد مختلفی همچون ورزش مبارزه با مواد مخدر، رنگ‌ها، روان‌سازی ترافیکی با محوریت فاصله گرفتن مردم از آلودگی‌های صوتی ناشی از ترافیک و غیره در حال برنامه‌ریزی هستیم و با جدیت همچون سایر حقوق مردم از این موضوع دفاع می‌کنیم.
عبدالحسن مقتدایی در حاشیه ششمین یادواره وزیر شهید تندگویان و یک‌هزار و 49 شهید صنعت نفت در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار فارس با اشاره به عضویت 23 نفر از اساتید دانشگاهی و افراد خبره در این شورا اظهار کرد: اعضای این شورا تمامی مواردی را که می‌توان از طریق آنها در میان مردم چه به لحاظ جسمی و چه روحی ایجاد انگیزه کرد بررسی و برای آنها برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی افزود: در این بررسی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها در موارد مختلفی همچون ورزش مبارزه با مواد مخدر، رنگ‌ها، روان‌سازی ترافیکی با محوریت فاصله گرفتن مردم از آلودگی‌های صوتی ناشی از ترافیک و غیره در حال برنامه‌ریزی هستیم و با جدیت همچون سایر حقوق مردم از این موضوع دفاع می‌کنیم.

وی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون برای هر فصل یک مناسبت معنوی از جمله نکوداشت نمایندگان فقید و شهید، تقدیر از فرمانداران، شهرداران و بخشداران دوران دفاع مقدس و اجلاس سراسری پیر غلامان را برگزار کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان امسال دو یا سه برنامه مناسبتی دیگر نیز برگزار خواهیم کرد که برگزاری اجلاس سراسری نماز (10 و 11 دی ماه جاری) یکی از این برنامه‌هاست.

استاندار خوزستان یادآور شد: سعی کرده‌ایم تا در کنار این برنامه‌ها به نیاز مردم در سایر بخش‌های جامعه نیز پاسخ دهیم، از مدیرکل ارشاد اسلامی خواسته‌ایم از نظر ما هر آنچه که مشروع و قانونی است را برنامه‌ریزی کند، مجوزهای لازم را صادر کند، تا در بخش نشاط و مباحث معنوی و روحی هر آنچه که نیاز جامعه و مشروع و قانونی است، پاسخ داده شود.

مقتدایی در خصوص ایجاد فضاهای خاص بانوان گفت: تمام شهرداران موظفند به یک پارک اختصاصی ویژه بانوان چه به صورت تغییر کاربری و یا ایجاد یک پارک جدید اقدام کنند، در بقیه موارد نیز هیچ منعی وجود ندارد، در مباحث ورزشی نیز ما پا به پای مرد‌ها از خانم‌ها نیز دفاع می‌کنیم.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۳
comment
comment
صادق خدايار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
comment
1
1
comment جناب اقاي مقتدايي بهتراست يك شوراي سياست كذاري وتوسعه اي تشكيل دهيد. تا...
comment
صادق خدايار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
comment
1
1
comment جناب اقاي مقتدايي بهتراست يك شوراي سياست كذاري وتوسعه اي تشكيل دهيد.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
comment
0
1
comment تنها راه حل رفتن جنابعالی می باشد لطفا....چاپ کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار