اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۰۳۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱
شمخانی در ادامه با حضور در پارک محلی این منطقه و مشاهده ی وضعیت فضای سبز آن، دستور داد تا شهرداری منطقه 6 هرچه سریعتر نسبت به تجهیز پارک با لوازم ورزشی و وسایل بازی و نیز تکمیل پوشش گیاهی و زینتی این پارک هرچه زودتر اقدام کنند
 سرپرست معاونت خدمات شهری بازدیدهای مختلفی از محلات محروم سطح شهر بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری اواخر هفته ی گذشته و از اولین ساعات روز در حالی که "مه صبحگاهی"تمام شهر را فرا گرفته بود معاون خدمات خدمات شهری به همراه تنی چند از مسئولین تحت امر به منظور بازدید از وضعیت برخی از محلات محروم در آنجا حاضر و با برخی از ساکنین این مناطق به گفتگو پرداخت.

شمخانی در ابتدا با حضور در "عین" دو از تمامی محلات این بخش بازدید و با فراخواندن مسئولین ناحیه شهرداری در این منطقه از وضیعیت فعلی گزارشی را خواستار شد.

وی در ادامه این بازدید با تاکید بر لزوم لایروبی جویی های روباز که در مواقع بارندگی دچار گرفتگی میشوند با حضور در خیابانهای اصلی و فرعی بر لزوم نظافت هرچه بیشتر این محلات تاکید کرد..

شمخانی در ادامه با حضور در پارک محلی این منطقه و مشاهده ی وضعیت فضای سبز  آن، دستور داد تا شهرداری منطقه 6 هرچه  سریعتر نسبت به تجهیز پارک با لوازم ورزشی و وسایل بازی و نیز تکمیل پوشش گیاهی  و زینتی این پارک هرچه زودتر اقدام کنند

گفتنی است در حاشیه این بازدید ها برخی از شهروندان ساکن این منطقه با شمخانی ملاقات و طی گفتگویی صمیمی  گلایه ها،مشکلات و نیازها خود را به این مقام مسئول رساندند.

در خاتمه ی بازدید از عین دو شمخانی با تاکید بر ضرورت خدمت رسانی به مردم و ساکنین محلات محروم خاطر نشان کرد:هدف و وظیفه ما خدمت به تمام شهروندان است و انشالله تلاش خواهیم کرد تا با جدیت بیشتر رنگ محرومیت از چهره ی را از چهره ی این مناطق بزداییم.

در ادامه ی بازدید از محلات محروم،شمخانی در ملاشیه حضور پیدا کرد و پس از رویت خیابانها و محلات این منطقه  بر نظافت  و رفت و روب بیش از پیش این بخش تاکید کرد.




comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
انتشار یافته: ۴
comment
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
comment
14
4
comment دورد بر عظیم شمخانی مردی پرتلاش و دلسوز
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
comment
12
3
comment خدا قوت مردم تلاش و صبوری
شنیده ایم این جوان روزی 20 ساعت در دفتر و سطح شهر حضور فعال دارد
خسته نباشید مجموعه خدمات شهری
comment
علي نيسي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
comment
6
0
comment درورد بر عظيم شمخاني.
سمبل كار جهادي به قشر محروم
خداقوت
comment
آرمین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
comment
2
4
comment اسم این سایت رو عوض کنید بذارید: وبسایت رسمی شهرداری کلانشهر اهواز. به واقعیت نزدیک تره! استاد عظیم خداقوت
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار