اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۴
نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری خوزستان با حضور معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری و سایر مسئولان استان دوشنبه 24 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان آغاز به‌کار کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که سرپرست دانشگاه و معاون پژوهشی نیز حضور داشتند، مهندس علی عماد معاون استاندار و دکتر محمد رعایایی از غرفه های دانشگاه شهید چمران و واحدهای فناور مرکز رشد فناوری بازدید کردند.
در این نمایشگاه، معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز ظرفیت ها و توانمندی های تحقیقاتی این مرکز بزرگ علمی را در معرض دید و معرفی بازدید کنندگان قرار داده است.
مراکز تحقیقاتی حفاری، مرکز تحقیقات گاز، مرکز تحقیقات علوم زیستی و بیوتکنولوژی، مرکز تحقیقات زمین شناسی نفت، مرکز منطقه ای ریزگردها، پژوهشکده آب و انرژی، مرکز تحقیقات علوم رفتاری، کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه، آزمایشگاه مرکزی و دیگر پتانسیل های علمی و پژوهشی دانشگاه در قالب بروشور و با حضور کارشناسان هر واحد، معرفی گردیده است.
همچنین واحدهای فناور و شرکت های مستقر در مرکز رشد فناوری دانشگاه شهید چمران در قالب چند غرفه توانمندی ها خود را در معرض دید بازدید کنندگان قرار دادند.
در این نمایشگاه که تا 27 آذرماه برپاست، 34 دانشگاه، سازمان و دستگاه اجرایی استان دستاوردهای خود را در فضایی به مساحت هزار و 350 متر به نمایش می‌گذارند. همچنین در کنار این نمایشگاه دومین فن‌بازار استان با محوریت و مدیریت پارک علم و فناوری خوزستان با حضور 26 شرکت برپاست.
نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری خوزستان در ساعات 9 تا 12 و 16تا 20 برای بازدید عموم فعال است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار