اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۰۴۵
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰
شهردار اهواز:
موسوي اظهار داشت: عملكرد شهرداري اهواز، مستند ، قابل ارائه و ارزيابي و كاملا شفاف است و آمادگي پاسخگويي به همه شهرونداني كه درخصوص روند پروژه ها يا اقدامات پرسش يا سئوالاتي دارند، وجود دارد .
فصل الخطاب همه اقدامات، قانون است و هرگونه قانون گريزي و استفاده ابزاري از قانون قابل پذيرش نيست.

سيدخلف موسوي شهردار اهواز در پاسخ به پرسش خبرنگار ما درخصوص سخنان يكي از نمايندگان شهر اهواز گفت: معتقدم حجم مشكلات و كمبودها آن چنان وسيع و گسترده است كه اگر مديري قصد خدمت رساني و مديريت جهادي و كسب رضايت مندي عمومي دارد ديگر وقتي برايش باقي نمي ماند تا آن را صرف برخي مسائل نمايد كه ناشي از سوء تفاهمات بي حاصل است.

شهردار اهواز گفت: انتظار مردم و شهروندان از مسئولين ، تلاش ، خدمت رساني بي منت و دوري از تنش، بحران و اتلاف انرژي است.

موسوي اضافه كرد: اختلافات ميان مسئولين ، دلسردي آحاد جامعه را منجر خواهد شد، مردم را نسبت به انگيزه هاي مديران خدمت رسان بدبين مي كند و اعتماد عمومي را كه بزرگترين پشتوانه فعاليت هاي مديران و مسئولان است ، خواهد كاست.
شهردار اهواز تصريح كرد: همان گونه كه نمايندگان مردم بايد با وحدت، همگرايي و استفاده از همه ظرفيت هاي ملي و منطقه اي و استاني ياري رسان مديران اجرايي و شهري باشند، ما نيز آمادگي كامل خود را براي هرگونه همكاري و حركت جمعي مبتني بر تامين منافع عمومي اعلام مي كنيم.
موسوي از هرگونه اظهار نظر پيرامون سخنان نماينده مذكور خودداري كرد و گفت: مردم ما تحمل تنش و اختلاف آفريني را ندارند. ما بايد باري از دوش مردم برداريم نه اينكه با اظهارات تنش زا آرامش ذهني در افكار عمومي را مخدوش كنيم.
شهردار اهواز با بيان اين مطلب كه فرصت مطالعه دقيق اظهارات مذكور را پيدا نكرده ام ، خاطرنشان ساخت: به طور كلي عرض مي كنم كه در دوره مديريت بنده فرآيند حركت ناوگان خدمت رساني در شهرداري اهواز بر اساس بودجه ساليانه مصوب شوراي محترم اسلامي شهر و برنامه هاي بالادستي صورت گرفته است و هرگونه پروژه و طرحي با اخذ نظرات كارشناسي و پيوست هاي فني ، وفق قوانين و مقررات تعريف و اجرا شده است. بنابراين ادعاي سليقه اي بودن اقدامات يا در جهت اهداف خاصي بودن را با جديت تكذيب كرده و آن را ظلم جدي به مديريت شهري مي دانم.
سيدخلف موسوي ادامه داد: براي من سئوال است كه چرا در شرايط حساس كنوني به جاي همراهي و مساعدت شاهد بيان برخي موضوعات به شكل مبهم و ابهام آميز هستيم و اميدوارم دوستان جواب قانع كننده اي براي اين سئوال داشته باشند.

موسوي اظهار داشت: عملكرد شهرداري اهواز، مستند ، قابل ارائه و ارزيابي و كاملا شفاف است و آمادگي پاسخگويي به همه شهرونداني كه درخصوص روند پروژه ها يا اقدامات پرسش يا سئوالاتي دارند، وجود دارد . بنابراين انتظار داريم دوستان در فضايي صميمي و با همدلي بر توان جبهه خدمت در شهرداري اهواز بيافزايند و بنده براي همه خدمتگذاران نظام اسلامي آرزوي موفقيت دارم.

شهردار اهواز در پايان گفت: امروزه مديريت شهري با مشكلات و چالش هاي جدي نظير حمل و نقل و ترافيك، سرمايه گذاري و مشاركت بخش خصوصي و همچنين كمبود بودجه و اعتبارات و فاينانس قطار شهري روبروست و از همه مسئولان و نمايندگان استان كه توان و ظرفيتي دارند، انتظار مي رود در اين زمينه به مديريت شهري مساعدت نمايند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
انتشار یافته: ۷
comment
comment
شهرداری چی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
comment
0
2
comment لطفا در رابطه میزان بودجه هزینه شده در تکمیل کشتارگاه صنعتی نیز شفاف سازی کنید!
comment
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
comment
5
2
comment سید جان خیلی اقایی..
comment
ناشناس
|
United States
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
comment
1
2
comment با تدبیر یا با....
comment
اهوازی
|
United States
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
comment
0
0
comment به یزدان که گر ما خرد داشتیم ...
comment
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
comment
3
2
comment مخلص شهردار سختکوش اهواز
comment
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
comment
2
2
comment مخلص شهردار سختکوش اهواز
comment
عبدالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
comment
2
3
comment سید . سلام شما خودتان مقصر هستید چرا از اول بخوبی خود تان را معرفی نکردید تا این گونه حرفها را دنبال شمانزنند و توانمندی شما بیش از اینهاست اینها افراد ضعیفی هستند سید جان قطاری که ایستاده به او سنگ نمی زنند وقتی حرکت کرد به او سنگ می زنند آنها حرکتهای جهادی شما را نمی بینند .آنها نمی خواهند کلانشهر اهواز پیشرفت کند آنها نمی خواهند توانمندیهای شما ببینند آنها همیشه منافع خود را و نصف لیوان خالی را می بینند . خدا شما حفظ کند .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار