اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۱۰۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۹
سید حسن خمینی:
آیت الله سید حسن خمینی نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی درنشست شورای اداری خوزستان , تلاش های استاندار این استان برای توسعه منطقه و محرومیت زدایی ستود و گفت : مقتدایی از مدیران توانمند نظام جمهوری اسلامی است . ایشان هم در دوره استانداری قبل و نیز فعلی , توفیقات ارزنده ای داشته است .
شوشان - علیرضا عبدالله نژاد : آیت الله سید حسن خمینی نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی  درنشست شورای اداری خوزستان , تلاش های استاندار این استان  برای توسعه منطقه و محرومیت زدایی  ستود و گفت : مقتدایی از مدیران توانمند نظام جمهوری اسلامی است . ایشان هم در دوره استانداری قبل و نیز فعلی , توفیقات ارزنده  ای داشته است .

  آیت الله سید حسن خمینی  , خوزستان را ازکانون توجهات بنیانگذار جمهوری اسلامی قلمداد کرد و گفت : ازهمان اوایل , علقه ما به خوزستان و خوزستانی ها برقراربوده است . این استان از سرمایه های عظیم خدا دادی برخورداراست اما برای رفع محرومیت های خوزستان که شانش بالاترازماست , همه باید همت بخرج دهیم و  به عنوان وظیفه و ادای دین به آن نگاه کنیم .

   وی مسوولان را به تلاش برای رفع محرومیت ها  از جامعه سفارش کرد و گفت : بی شک اگر امام خمینی (ره) اکنون در قید حیات بودند انتظارشان از مسوولان نظام رفع محرومیت از جامعه بود. رفع محرومیت از جامعه ادای دین ما به امام راحل است .

   نوه بنیانگذار جمهوری ا سلامی افزود:  اگر به وصیت نامه امام (ره)مراجعه شود می توان دریافت که ایشان تنها خواسته ای که از مسوولان داشتند توجه به تمامی اقشار جامعه بوده است.

   آیت الله سید حسن خمینی  بازکردن  نظام بسته بوروکراتیک و ایجاد  آرامش عمومی را درکنار سرمایه گذاری اقتصادی ,   راهکارمهم محرومیت زدایی و توسعه  استان خوزستان  عنوان کرد و گفت :  برای رفع بیکاری خوزستان علاوه بر سرمایه گذاری باید تلاش کنید که نظام بوروکراتیک را درقالب همان برنامه اقتصاد مقاومتی بازشود. 

   نوه امام راحل افزود: جذب سرمایه , آرامش می خواهد . این آرامش قبل از هرچیز مرهون نگاه ما به شماست . آرامش در درون ماست . کسی که دروجودش آرامش داشته باشد , دور خودش را آرام می کند . 
   آیت الله سید حسن خمینی افزود: استاندار خوزستان از عزم عمومی برای توسعه استان خوزستان خبر داد و ما این را باید برای رفع محرومیت , مقدس بدانیم . باید همه همت بخرج دهند  و به عنوان وظیفه و ادای دین برای رفع محرومیت ها تلاش کنند.

  وی افزود: همه این کارها مرهون یک چیز است  و آن این است که دل ها را ازکینه نسبت به یکدیگر پاک کنیم , دست ها را به هم گره بزنیم و برای توسعه استان خوزستان که شانش بالاتر ازماست , تلاش وافری بخرج دهیم . چشم ها را باید شست و جور دیگری باید دید.
   آیت الله سید حسن خمینی رفع محرومیت را ازآرمان انقلاب اسلامی  عنوان کرد و گفت : در ابتدای انقلاب اسلامی شعارهایی مانند «نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی» و یا «استقلال آزادی جمهوری اسلامی» از سوی تمامی اقشار جامعه شنیده می شد و معنی واقعی این شعارها رفع محرومیت از تمامی عرصه های اجتماعی است.

  وی افزود:  در ابتدای انقلاب ،انقلابیون تلاش کردند با کارهای جهادی محرومیت ها را که حاصل برخی وابستگی ها بود بردارند و فعالیت های دوستداران نظام تنها در محدوده های سیاسی نبود و همواره برای حل مشکلات نگاهی به فراسوی مرزها داشتند.
  نوه امام راحل افزود: رفع محرومیت یکی از آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران بود که همیشه به عنوان نقطه و کانونی پیش روی مسوولان قرار داشته است.
  نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: اولین اقداماتی که درنظام جمهوری اسلامی انجام شد ایجاد جهاد سازندگی و تشکیل کمیته امداد بود زیرا در دولت ستم شاهی گروهی از مردم مشکلاتی داشتند که باید این مشکلات برطرف می شد.
  آیت الله سید حسن خمینی بیان کرد: در ابتدای انقلاب مساله جهاد سازندگی و کمک به مستضعفان به قدری پر رنگ بود که برخی انقلابیون واقعی را سوسیالیسم لقب دادند اما امام خمینی (ره)درنامه ای بیان داشتند باید مراقب بود در اذهان تلقی نشود که روحانیت شیعه توجهی به مستضعفین ندارد .

  وی با اشاره به اینکه جامعه ای که در آن فقر باشد کار آن جامعه به کفر می انجامد افزود: مسوولان و مدیران نظام مسوولیتی مهمتر از رفع محرومیت ها در جامعه ندارند.

   نوه بنیانگذار انقلاب اسلامی بر رفع محرومیت از عرصه های سیاسی نیز تاکید کرد و بیان داشت: جامعه ای که برای سخن گفتن هزینه بپردازد جامعه پرقدرتی نیست و زمانی یک کشور پیشرفت خواهد کرد که سخن گفتن در آن جامعه آزاد باشد.
   وی افزود: یکی از نعمت های مهم جامعه امروز ما استقلال کشور است و این امر موجب شده ایران در منطقه و جهان به عنوان یک کشور مستقل و دارای قدرت شناخته شود.

نوه بنیانگذار انقلاب اسلامی با اشاره به ظرفیت ها و وپتانسیل های موجود در استان خوزستان گفت: خوزستان ظرفیت های مهمی مانند آب،خاک ،کشاورزی و نیروی انسانی دارد که با استفاده از این ظرفیت ها می توان به توسعه و آبادانی رسید.
   وی با تاکید بر رفع مشکل بیکاری در استان خوزستان افزود: باید تلاش کرد مشکل بیکاری را در استان خوزستان حل کرد ، و این مشکل با جذب سرمایه گذار و با تاکید بر برنامه های اقتصاد مقاومتی قابل حل است.

  آیت الله سید حسن خمینی با اشاره به محبت مردم به خانواده امام راحل گفت: امروز احترامی که مردم برای خانواده امام خمینی (ره) قایل هستند به دلیل علاقه و ارادت آن ها به شخص حضرت امام است.

   وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شخصیت امام خمینی (ره) بیان کرد: امام همواره تاکید داشتند ،که رفتار استاد است که به شاگرد درس می دهد نه افکار او .

   نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی گفت : امام هیچگاه برای مردم خطیب وار صحبت نکرده اند بلکه همواره ساده صحبت کرده و اینگونه است که جامعه ما تا به امروز تحت تاثیر رفتار ایشان قرار دارد.

  آیت الله سید حسن خمینی افزود: خوشبختانه در استان خوزستان عزمی جدی برای توسعه وجود دارد و فراموش نکنیم برای کمک به این توسعه باید مسوولان در کنار یکدیگر همراه و همدل باشند.
  
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
انتشار یافته: ۵
comment
comment
ناشناس
|
United States
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
comment
7
3
comment آقای عبدالله نژاد برادر من
مقتدایی همین روزها عزل میشه
دل خودتو خوش نکن!
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
comment
2
2
comment چه میکنه این عبدلله نژاد.......!!!!ژ
comment
خوزستانی گرمازده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
comment
0
0
comment نفرین بر بدخواهان خوزستان.
آقا یا خانم ناشناس تو خوزستانی نیستی پس نظر نده.
زنده باد فرزند دلیر خوزستان دکتر مقتدایی عزیز.
متاسفم برای آنهایی که نان خوزستانو میخورند و به ما خنجر میزنند.
comment
ندا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
comment
0
0
comment آفرین آقای عبدالله نژادگزارش قشنگی بود .موفق باشین
comment
ندا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
comment
0
0
comment آفرین آقای عبدالله نژادگزارش قشنگی بود .موفق باشین
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار