اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸
معاون عمرانی استانداری خوزستان :
برنامه داریم تا پایان سال جاری 3 ایستگاه قایقرانی مورد بهره برداری قرار می گیرد . این ایستگاها در ساحل کیانپارس ،عامری وگلستان قرار دارند .
شوشان: معاون امور عمرانی استانداری خوزستان از پروژهای آبی گردشگری اهواز بازدید کرد.  معاون عمرانی ،مدیرکل امورشهری استانداری به همراه مدیرعامل سازمان عمران ساحل کارون از روند اجرایی پروژهای گردشگری آبی اهواز بازدید کردند . احمد سیاحی معاون عمرانی استانداری خوزستان در بازدید از پروژه کافه جزیره در ساحل کارون اهواز گفت: بر اساس دستور استاندار خوزستان مبنی بر استفاده از ظرفیتهای آبی از جمله رودخانه ها به ویژه کارون ، تالاب ها ،مخازن و سدها ،در حال حاضر اقدامات اساسی در این زمینه صورت گرفته است . وی در ادامه با اشاره به اینکه برنامه های زیادی با استفاده از این ظرفیتها برای ایجاد فضای تفریحی و بانشاط در دستور کار داریم گفت : پروژهای آبی گردشگری در سطح استان بویژه شهر اهواز طبق وعده هایی است که به شهروندان اهوازی داده شده است .

سیاحی ابراز امیدواری نمود : برنامه داریم تا پایان سال جاری 3 ایستگاه قایقرانی مورد بهره برداری قرار می گیرد . این ایستگاها در ساحل کیانپارس ،عامری وگلستان قرار دارند .

معاون عمرانی استاندار خوزستان تصریح کرد : طرح های گردشگری آبی با استفاده از ظرفیتهای موجود در این رودخانه که تاکنون بلااستفاده مانده بود ، اجرایی می شود .
سیاحی با اظهار رضایت از روند اجرایی پروژهای گردشگری آبی رودخانه کارون گفت : جدیت خوبی در اجرای این پروژها وجود دارد به گونه ای که اقدامات صورت گرفته با سرعت خوبی در حال اجراست . وی تاکید کرد : تا قبل از پایان سال جاری نتایج مطلوب و محسوسی از پروژهای گردشگری آبی در استان حاصل خواهد شد .
معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت : برای ورود قایق ها به رودخانه کارون در جهت توسعه اماکن تفریحی و رفاهی وتوسعه صنعت گردشگری در رودخانه کارون برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است .

سیاحی ادامه داد: اراده جدی برای اتمام و بهره برداری از پروژه های گردشگری آبی در میان مسئولان استان و شخص استاندار وجود دارد.
وی از ایجاد فضای با نشاط و شادی در ساحل رودخانه کارون خبرداد و تصریح کرد : اجرای پروژه کافه جزیره در ساحل کارون که اجرای آن توسط سازمان عمران ساحل کارون است روند مطلوبی داشته و نیاز به ادامه روند تسریع وجود دارد . معاون عمرانی استانداری خوزستان با بیان اینکه عوامل و نیروهای متخصص برای اجرای پروژهای گردشگری آبی به خدمت گرفته شده است گفت: استانداری خوزستان برای تسریع در اجرای پروژهای گردشگری آبی در خوزستان هیچ محدودیت اعتباری ندارد و این پروژها باهدف بهسازی و زیبایی جلوه ساحل کارون و ایجاد فضای با نشاط برای گذراندن اوقات فراغت سالم خانواده ها و گردشگران از سراسر کشور ایجادخواهد شد. 
سیاحی بیان داشت : رودخانه کارون بزرگترین رودخانه کشور از نظردبی آب است ، وی از زدودن نی های موجود در رودخانه کارون خبرداد و گفت در این خصوص 4 دستگاه بیل مکانیکی کار نی زدایی از رودخانه کارون را انجام می دهند.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان از مدیر عامل سازمان عمران ساحل کارون از خدمات این سازمان در اجرای پروژهای گردشگری آبی در استان تجلیل کرد
گفتنی است معاون عمرانی به همراه مدیر کل امورشهری استانداری خوزستان از پروژهای کافه جزیره در ساحل کارون منطقه کیانپارس ، مجموعه ساحلی تفریحی ورزشی فرهنگی و گردشگری منطقه عامری و گلستان بازدید کرد .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار