اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۹
سردار محمدرضا اسحاقی در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: در شورای مبارزه با مواد مخدر، کمیته​هایی تشکیل شده که ضعف​هایی دارند و باید به برگزاری جلسات این کمیته​ها بیشتر توجه شود.
فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به تاثیر ضربه زدن به بنیان اقتصادی قاچاقچیان برای موفقیت در مبارزه با مواد مخدر، خواستار فعالیت بیشتر کمیته شناسایی در این بخش شد.

، سردار محمدرضا اسحاقی در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: در شورای مبارزه با مواد مخدر، کمیته​هایی تشکیل شده که ضعف​هایی دارند و باید به برگزاری جلسات این کمیته​ها بیشتر توجه شود.

وی با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت خیرین در امر مبارزه با مواد مخدر، افزود: خیرین باید در امور پیشگیری و درمان اعتیاد و مراقبت​های بعد از پاکی به میدان بیایند. هم‌چنین دستگاه​‌هایی که وظایفی در بخش مراقبت​های بعد از پاکی دارند، باید وارد کار شوند.

فرمانده انتظامی خوزستان عنوان کرد: از ظرفیت شهرداری​ها به خصوص شهرهای بزرگ نیز باید استفاده شود و موضوع جذب 10 درصد اعتبار فرهنگی در جهت مبارزه با مواد مخدر به ویژه در امر پیشگیری و پیگیری و اتخاذ تصمیمات جدی در خصوص عرضه داروهای ترک اعتیاد در مراکز درمان اعتیاد باید مورد توجه قرار گیرد.

اسحاقی ادامه داد: موضوع دیگر نظارت و کنترل بر مراکز ماده 15 است که برخورد با مراکز فاقد مجوز درمان اعتیاد باید مورد تاکید قرار گیرد.

وی اظهار کرد:​ موضوع دیگر وجود معضل اعتیاد در روستاهاست که پیشگیری از اعتیاد در روستاها باید در دستور کار قرار گرفته و بر اساس ساختار و معیارهای کمیته پیشگیری باید مورد تاکید قرار گیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار