اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۵
شرکت هواپیمایی فلای‌دبی با داشتن 44 فروند هواپیما با برد متوسط هفته‌یی سه پرواز در مسیر اهواز به دبی و بالعکس انجام خواهد داد.
مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان از برقراری پروازهای شرکت هواپیمایی فلای‌دبی در مسیر اهواز به دبی و بالعکس از نیمه دوم اسفند ماه خبر داد.
 
 پس از برقراری پرواز شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین در مسیر اهواز به استانبول و بالعکس، آخرین گام به‌منظور برقراری پروازهای شرکت هواپیمایی فلای‌دبی به مقصد اهواز به دبی و بالعکس انجام شد.
 
بنابراین گزارش جلسه‌یی با حضور نمایندگان ممیزی شرکت هواپیمایی فلای‌دبی در دفتر مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان برگزار شد.
 
«محمدسعید شرفی»، مدیرکل فرودگاه‌های استان اظهار داشت: «شرکت هواپیمایی فلای‌دبی با داشتن 44 فروند هواپیما با برد متوسط هفته‌یی سه پرواز نیز در مسیر اهواز به دبی و بالعکس انجام خواهد داد.»
 
وی در ادامه به برنامه‌های آتی اداره‌کل فرودگاه‌های استان خوزستان اشاره کرد و گفت: «قصد داریم تا سال 2018 میلادی با پنج شرکت خارجی و بین‌المللی طبق استانداردهای جهانی، همکاری داشته باشیم تا تاثیرات شگرفی را در زمینه ایجاد اشتغال، گسترش فرصت‌های گردشگری و فرصت‌های اقتصادی استان شاهد باشیم.»
 
گفتنی است؛ تیم بازدیدکننده شرکت هواپیمایی فلای‌دبی از اداره هواشناسی، برج‌ مراقبت پرواز، ایرساید فرودگاه، ایمنی‌زمینی و آتش‌نشانی، ترمینال تشریفات اختصاصی (CIP)و ترمینال پروازهای خارجی در دست احداث فرودگاه اهواز بازدید به‌عمل آوردند.
 
یادآور می‌شود؛ تیم بازدید کننده پس از بازدید و اعلام رضایت‌مندی از خدمات فرودگاه اهواز مقرر شد؛ این شرکت اولین پرواز خود را در مسیر اهواز به دبی از 23 اسفند ماه آغاز کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار