اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۳
دکتر سودانی:
سودانی افزود: خوزستان از مشکلات عدیده ای رنج می برد که باید حل شود اما علی رغم تمام مشکلات در دفاع مقدس ایستادگی کردیم و نگذاشتیم یک وجب از خاک میهن به دست دشمن بیفتد.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی: خدمت داوطلبانه عبادت واقعی است

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: سفرنامه سلامت و امید حرکت خوبی در راستای مشارکت اجتماعی است و نیازمند مشارکت اجتماعی در همه زمینه ها هستیم.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان، دکتر ناصر سودانی با اشاره به برنامه سفرنامه سلامت و امید و نقش آن در افزایش مشارکت های اجتماعی اظهار کرد: نیازمند چنین برنامه هایی در همه زمینه ها هستیم تا مردم بیشتر وارد فعالیت های اجتماعی شوند.

وی افزود: خوزستان از مشکلات عدیده ای رنج می برد که باید حل شود اما علی رغم تمام مشکلات در دفاع مقدس ایستادگی کردیم و نگذاشتیم یک وجب از خاک میهن به دست دشمن بیفتد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: محرومیت ها در خوزستان همچنان به قوت خود باقی است و مردم از آلامی رنج می برند که همه بدان آگاهی داریم اما هیچگاه به انقلاب خود پشت نکردند بنابراین باید شکرگزار این نعمت و دستبوس و قدردان مردم باشیم.

دکتر سودانی با تقدیر از نقش هلال احمر در توسعه فعالیت های اجتماعی و داوطلبانه خدمت داوطلبانه را عبادت واقعی برشمرد و ادامه داد: چنین فعالیت هایی می تواند علاوه بر کاهش محرومیت موجب مسئولیت پذیری بیشتر مردم شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار