اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۷
فیلم سینمایی «تمشک» به کارگردانی سامان سالور در سینما اکسین اهواز روی پرده رفت
به گزارش موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز، دفتر خوزستان، بعنوان متولی سینماهای حوزه هنری استان خوزستان، فیلم سینمایی «تمشک» به کارگردانی سامان سالور از شنبه 9 اسفند ماه در سینما اکسین اکران ‌شد.
«تمشک» فیلمی است اجتماعی که به موضوع رحم اجاره ای و روابط انسان ها می‌پردازد، این فیلم که در سی‌ودومین جشنواره فجر با استقبال خوبی مواجه شد و فیلمنامه آن کاندیدای دریافت سیمرغ بود و در میان سایر آثار سامان سالور فیلمی است که بیشتر مخاطب عام دارد تا خاص. 
در خلاصه داستان «تمشک» آمده است: حمید و هما زوج ناباروری هستند که تصمیم گرفته اند از راه اجاره‌ی رحم بچه‌دار شوند. این دو در راه پیگیری و انتخاب شخص مورد اطمینان برای این منظور به زن جوانی به نام رضوان بر می خورند که با وجود شرایط مساعد دارای مشکلاتی است. اتفاقی که برای این زوج پس از آشنایی با رضوان می افتد سبب می شود آنها به شناخت تازه ای از خود و پیرامون شان برسند
در این فیلم، نيکي کريمي، مهدي پاکدل، مهران احمدي، حبیب دهقان نسب، سميرا حسن پور، شعله مرادي، سيد علي موسويان، تبسم هاشمي، بيژن افشار، محمود نظرعليان، سهي بانو ذوالقدر، شيرين بيده، منصور نوبخت، رمينا سوري نقش آفرینی نموده اند.
بدین ترتیب برنامه نمایش سینماهای بهمن سبز خوزستان در این هفته بشکل ذیل خواهد بود
«تمشک» در سینما اکسین: 32225518
« مجرد چهل ساله » در سینما قدس: 32224220
«رستم و سهراب» صبح ها و «لامپ 100» بعداز ظهرها در سینما بهمن (سینمای کودک و نوجوان): 32223515
یاد آور میشود شروع سانسهای سینما بهمن و قدس همه روزه از ساعت 9:30 صبح تا 7:30 شب و شروع سانسهای اکسین از 10 صبح تا 8 شب میباشد، مخاطبین میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا رزرو اینترنتی بلیت سینماها به درگاه الکترونیکی www.cinematicket.org مراجعه، و یا با تلفن سینماها تماس حاصل فرمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار