اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۸

دومین جشنواره غذا با هدف کمک به بیماران سرطانی توسط کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی دزفول برگزار شد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دزفول در حاشیه این جشنواره گفت: جشنواره غذایی با  نیت کمک به بیماران سرطانی توسط اعضای نیک اندیش کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی دزفول برگزار شده و این جشنواره برای دومین بار و با هدف کمک به کودکان سرطانی است.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان، عظیم رضایی مرساق کمک به اقشار آسیب پذیر به ویژه کودکان را از مهمترین اهداف این تشکل دانشجویی دانست و افزود: ارائه فعالیت های فرهنگی و خیریه در دانشگاه با همکاری جمعیت هلال احمر و سایر دستگاه ها همانند سازمان انتقال خون از دیگر فعالیت های تاثیرگذار در این تشکل بوده است.

وی با اشاره به ظرفیت های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی دزفول اظهار کرد: این جشنواره به صورت رقابتی برگزار می شود تا ضمن ایجاد فضای شور و نشاط، در بین دانشجویان شرکت کننده با دادن امتیاز انگیزه نیز برای این افراد ایجاد شود.

رییس جمعیت هلال احمر دزفول وجود تنوع غذایی را از دیگر ویژگی های این جشنواره دانست و افزود: کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی دزفول تا پایان سال تحصیلی آینده برنامه های عام المنفعه دیگری را نیز برگزار خواهد کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار