اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۳۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۷
مصرف انواع فرآورده های نفتی منطقه اهواز در ٣٣٦ روز امسال به بیش از سه میلیارد لیتر رسید.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز به خبرنگار شانا گفت: در ١١ ماه امسال، سه میلیارد و ٣٥٧ میلیون و ٤٦٤ هزار لیتر فرآورده نفتی شامل بنزین، نفت گاز، نفت سفید و نفت کوره در منطقه اهواز مصرف شده است.

عبدالصاحب شمخانی سهم بنزین مصرفی این منطقه را در بازه زمانی یاد شده، ٨٨٢ میلیون و ٧١٨ هزار لیتر اعلام و اظهار کرد: از این مقدار، ٨٣٣ میلیون و ١١٤ هزار لیتر آن بنزین معمولی و ٤٩ میلیون و ٦٠٤ هزار لیتر نیز بنزین سوپر بوده است.

وی از افزایش دو درصدی مصرف بنزین معمولی و افزایش ٦ درصدی مصرف بنزین سوپر، نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.

به گفته شمخانی، از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه، ٣٣ میلیون و ٥٢٧ هزار لیتر فرآورده نفت سفید در منطقه اهواز مصرف شده است که این مقدار، از کاهش ٢٢ درصدی مصرف این فرآورده نسبت به ١١ ماه سال پیش حکایت دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز با اشاره به افزایش هشت درصدی مصرف نفت گاز در این منطقه گفت: مصرف این فرآورده نفتی در ١١ ماه امسال، به یک میلیارد و ٤٧١ میلیون و ٦٥٥ هزار لیتر رسیده است.

وی درباره مصرف نفت کوره این منطقه خاطرنشان کرد: در بازه زمانی یاد شده، ٩٦٩ میلیون و ٥٦٤ هزار لیتر نفت کوره در سطح منطقه اهواز توزیع و مصرف شده که این مقدار در قیاس با ٣٣٦ روز سال پیش، ١٠ درصد کاهش یافته است.

شمخانی همچنین از کاهش دو درصدی مصرف گاز طبیعی فشرده (سی ان جی) این منطقه خبر داد و افزود: مصرف این سوخت پاک از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه، به ٢٤٢ میلیون و ٦٣٢ هزار و ٥٢٨ مترمکعب رسیده است.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
comment
0
0
comment قرار بود بنزین یورو 4 در اهواز توزیع بشود که خبری نشد.
همچنین بنزین سوپر نیز مدتی است که در جایگاه ها توزیع نمی شود .لطفاً پیگیری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار