اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۱
 فرماندار شهرستان باوی گفت: امام جمعه شهر ملاثانی به عنوان مرکز شهرستان باوی در استان خوزستان تودیع شد.

حیدر سیدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حجت الاسلام سید عبدالرضا حسینی فرد در سال های اخیر وظیفه خطیر امامت جمعه شهر ملاثانی را به عهده داشت و توانست در این مدت وظایف خود را به خوبی انجام دهد.

وی افزود: ولی وی در مدت اخیر استعفای خود را از این سمت تقدیم کرده بود که بعد از موافقت با این استعفا، روز گذشته مراسم تودیع وی برگزار شد ولی هم اکنون کسی به عنوان امام جمعه ملاثانی منصوب نشده است و در این مدت امام جمعه موقت ملاثانی، این وظیفه را تا تعیین امام جمعه اصلی از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بر عهده خواهد داشت.

سیدی عنوان کرد: ملاثانی یکی از شهرهای استان خوزستان است که هم اکنون مرکزیت شهرستان باوی را دارد ولی از ظرفیت های خوبی برای توسعه و آبادی برخوردار است به همین دلیل مسئولان در آن باید به صورت شبانه روزی کار کنند.

وی افزود: مردم این شهر بسیار نجیب و حامی ولایت هستند و خدمت به آنها باید سرلوحه فعالیت همه مسئولان باشد به همین دلیل ما در این مدت در کنار امام جمعه سابق این شهر، سعی کردیم مشکلات و معضلات این شهر را به خوبی رفع کنیم.

فرماندار شهرستان باوی با بیان اینکه امیدوارم حجت الاسلام و المسلمین حسینی فرد در مسئولیت های جدید نیز منشا خیر برای مردم خوزستان باشد، عنوان کرد: سمت امامت جمعه ملاثانی نقش مهمی در توسعه شهر دارد و انتظار می رود به سرعت فردی در حد و اندازه های امام جمعه سابق برای این سمت تعیین شود.

ملاثانی شهری است در استان خوزستان. این شهر در ۲۵ کیلومتری شهر اهواز و در امتداد شرق رود کارون قرار گرفته و دارای زمینهای حاصلخیز و باغهای میوه و کشتزارهای وسیع مدرنیزه است.

ملاثانی در گذشته بعنوان مرکز بخش باوی به حساب می آمد که در تاریخ ۱۳ خرداد سال ۱۳۸۹ با دستور ویژه رئیس جمهور و به دنبال ارائه درخواست، ارتقای این بخش به شهرستان به تصویب هیئت دولت رسید. این شهرستان به مرکزیت شهر ملاثانی و متشکل از دو بخش مرکزی و ویس در سلسله مراتب تقسیمات کشوری جمهوری اسلامی به ثبت رسید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار