اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خوزستان گفت: در هفته نخست نوروز امسال دو میلیون و 69هزار و 93 دستگاه انواع خودرو در جاده های این استان تردد داشتند که نسبت به مدت مشابه پارسال 33درصد افزایش نشان می دهد.

مسعود مصدقی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 28دستگاه ترددشمار در محورهای ارتباطی خوزستان نصب شده که اطلاعات این دستگاه ها در مرکز مدیریت راه ها تجمیع و علاوه بر تحلیل آماری و محتوایی داده ها، اطلاع رسانی لحظه ای به مسوولان مرتبط در صورت ضرورت انجام می شود.

وی اضافه کرد: نتایج تجزیه و تحلیل آمارهای ثبت شده توسط دستگاه های ترددشمار نشان می دهد که از مجموع خودروهایی که در جادهای خوزستان تردد داشته اند سهم خودروهای سنگین 227هزار و 465 دستگاه و سهم خودروهای سواری یک میلیون و 841هزار و 628 دستگاه به ترتیب با 11 و 89 درصد مجموع ترددها بوده است.

مصدقی گفت: محور اهواز - آبادان با 187هزار و 340 دستگاه خودرو بیشترین تردد را به خود اختصاص داده و بیشترین میزان تردد ساعتی در این محور در روز دوشنبه سوم فروردین از ساعت پنج تا شش بامداد با تردد چهار هزار و 74 دستگاه وسیله نقلیه بود.

وی اظهار کرد: تلفن گویای 141 مرکز مدیریت راه های کشور به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی و اطلاع رسانی در خصوص وضعیت راه های کشور است و مسافران می توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت راه های مورد نظر و مسافت بین شهرها با ارسال کد شهرهای مبدا و مقصد به سامانه پیام کوتاه 1000141 اطلاعات لازم را دریافت کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار