اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۶
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: نقشه ها حاکی از ورود یک سامانه بارشی از بعد از ظهر فردا(یکشنبه) از نیمه غربی کشور به خوزستان است که شاهد بارندگی در این روز و روز دوشنبه در نواحی مختلف خوزستان خواهیم بود.

کوروش بهادری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شدت بارش ها در مناطق شمالی، شرقی و نقاط مرتفع خوزستان بیشتر خواهد بود و در مناطق جنوبی هم به دلیل رطوبت کافی، شاهد بارش های کم همراه با وزش باد خواهیم بود.

وی از احتمال کاهش دید افقی همراه با وقوع گرد و غبار در مناطق جنوبی خوزستان مانند آبادان، بستان و ماهشهر خبر داد و اظهار کرد: میزان بارش ها در مناطق شمالی، شرقی و مرتفع خوزستان بین 15 تا 20 میلی متر پیش بینی می شود.

بهادری با بیان اینکه دمای هوای خوزستان در روزهای آتی تغییرات آنچنانی نخواهد داشت گفت: دمای روز شنبه اهواز 25 درجه سانتی گراد بالای صفر بوده که در گرم ترین ساعات تا 27 درجه هم خواهد رسید.

وی خنک ترین نقطه خوزستان را دهدز با 15 و گرمترین مناطق را آبادان و هندیجان با 26درجه سانتی گراد بالای صفر در روز شنبه اعلام کرد و افزود: رطوبت هوا در اوج خود در خوزستان هم اینک 62درصد، جهت باد شمال غربی و سرعت باد چهار متر بر ثانیه است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار