اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۷۴۰
تعداد نظرات: ۳۸ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸
استاندار خوزستان در شورای اداری استان:
نماینده عالی دولت در استان خوزستان به دوران دولت های نهم و دهم اشاره کرد و گفت: در دوران دولت احمدی نژاد بسیاری از مدیرانی که دوران پختگی خود را سپری می کردند به یکباره خانه نشین شدند.
شوشان -علیرضا عبدالله نژاد : نخستین  شورای اداری استان به ریاست  استاندار خوزستان در سالن اجتماعات شهید هاشمی استانداری خوزستان برگزار شد.

به گزارش شوشان؛ استاندار خوزستان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سال نو به همه مدیران و مردم استان گفت: در دوران دفاع مقدس و سازندگی مدیران خوبی آبدیده و پرورش یافتند و دوران دولت اصلاحات را باید اوج بهره برداری دولت و حاکمیت از مدیران باتجربه دفاع مقدس و دوران سازندگی نامید.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان به دوران دولت های نهم و دهم اشاره کرد و گفت: در دوران دولت احمدی نژاد بسیاری از مدیرانی که دوران پختگی خود را سپری می کردند به یکباره خانه نشین شدند و مدیریت کشور غالبا به دست افرادی افتاد که سیر تدریجی و طبیعی مدیریتی را طی نکرده بودند.

مقتدایی با انتقاد از استخدام های بی رویه در دولت های نهم و دهم گفت: در این دولت به مدیران دفاع مقدس و سازندگی بی توجهی شد.

استاندار خوزستان گفت: باید قبل از اجرای سیاست های افزایش جمعیت در اندیشه پرورش مدیران و پوست اندازی در حوزه مدیران در استان و کشور بود.

 رییس شورای اداری استان بیان داشت: اگر این اتفاق در عرصه مدیریت نیفتد و از میان نخبگان جوان مدیرانی برای آینده مدیریتی کشور پرورش داده نشوند بدون شک کشور آسیب خواهد دید. 

مقتدایی ادامه داد: اگر در حوزه مدیریتی کشور تحولی صورت نگیرد بهترین قوانین هم مورد تصویب شود در اجرا با مشکلات جدی مواجه خواهد شد. تدوام این شرایط بحران مدیریتی را به دنبال خواهد شد. 

استاندار خوزستان تصریح کرد: پیرشدن جمعیت پیرشدن مدیران استان را در پی دارد. اگر مشاهده می کنیم کشور توانسته است بر مشکلات ناشی از تحریم های کشورهای غربی فایق می آید ناشی از وجود مدیران باتجربه و آزموده از دوران دفاع مقدس و سازندگی است. 

استاندار خوزستان بیان داشت: در نسل جدید دغدغه های مدیران گذشته وجود ندارد. این نسل جنگ را تجربه نکرده و شهید شدن دوستان خود را ندیده است. شاید تعریف نسل امروز از جنگ همین بازی های ویدیویی نظیر  پلی استیشن و گلادیاتور است. 

رییس شورای اداری استان خوزستان ادامه داد: این نسل از بدست آوردن این تجارب گرانبها محروم شده است. دیری نمی پاید که دستگاه های اجرایی استان از وجود مدیران باتجربه خالی می شود.مجموعه حاکمیت چاره ای ندارد که نیروهای جوان اعتماد کند. در غیراین صورت نظام اداری در عرصه مدیریتی کشور دچار چالش خواهد شد. 

مقتدایی خواستار تشکیل کمیته ای از سوی معاونت توسعه و برنامه ریزی استانداری خوزستان برای ساماندهی و آموزش مدیران شد و گفت: چرا باید در عرصه مدیران استان مجددا به مدیران که در گذشته مدیریت همان مجموعه را تجربه کرده اند بازگردیم.

وی ادامه داد: به چه علت می بایست استان دوباره مدیریت مدیرانی را تجربه کند که در سالیان گذشته سال ها در مصدر کار قرار گرفته بودند. باید انحصار مدیریتی در استان شکسته شود. بایدبه جوانان میدان داد تا در عرصه مدیریتی توانمندی های خود را بروز و ظهور دهند. 

استاندار خوزستان تفویض اختیارات استاندار را به معاونین و مدیران ستادی را از افتخارات خود دانست و گفت: در سال جدید استانداری خوزستان ظرفیت برگزاری همایش و سیمنارها با هزینه های گزاف را ندارد. 

نماینده عالی دولت در استان خوزستان به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه سال جاری اشاره کرد و گفت: از دستگاه های و نهادی اجرای و انقلابی استان انتظار می رود فضای بانشاطی برای تشکلات سیاسی و اجتماعی استان برای مشارکت حداکثری مردم استان در این دوره از انتخابات فراهم کنند. 

استاندار خوزستان یادآورشد: هیج مدیری در این زمینه حق استفاده از اختیارات ، امکانات و تجهیزات دولتی و شبه دولتی بر له یا علیه جریان ، گروه و یا اشخاص خاصی را در انتخابات ندارد. در این زمینه با کسی تعارف ندارم.

مقتدایی ادامه داد: گرایشات  و تمایلات سیاسی هر کس محترم است اما کسی در این زمینه حق اجتهاد ندارد. نباید از هیچ فرصتی به نفع گروه و یا شخص خاصی استفاده کرد. استانداری نسبت به این مساله حساسیت های لازم را به عمل خواهد آورد. 

مقتدایی گفت: تشکلات سیاسی در قالب قانون مداری و نظم و انضباط نشاط سیاسی لازم را برای پرشور شدن انتخابات در استان فراهم کنند. قوام و دوام حاکمیت و دولت در گرو مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است. در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال دولت ، ملت همدلی و همزبانی نامگذاری شده است تمام ارکان حاکمیت و قوای سه گانه در تمام سطوح باید دولت را یاری کنند.

وی در پایان با اشاره به تحولات سیاسی کشور یمن عنوان‌کرد: آنچه امروز در این کشور شاهد هستیم، حرکتی مردمی است که 30 سال پیش در جمهوری اسلامی ایران نیز شاهد آن بودیم. زمان آن گذشته که کشوری خود را بزرگ منطقه بداند و برای ملتی دیگر تعیین سرنوشت کند. مردم یمن باید به تمام حق و حقوق خود برسند.

استاندار خوزستان خاطرنشان‌کرد: امروز همه شاهد هستیم که فشارها بی‌تاثیر بوده و ایران در شرایط مساوی و با عزت تمام پای مذاکره می‌نشیند. مذاکره شرط عقل است و امیدواریم نتایج مذاکرات برای مردم پر خیر و برکت باشد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳۸
comment
comment
مهندس هواپیمایی نفت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
comment
0
2
comment اگر ما کارمند رسمی نفت و مامور شاغل در شرکت هواپیمایی نبوده ایم پس چگونه دیگر همکاران ما در طول سالهای 1382 تا سال های 1391 و 1392 راسما و قانونمند به دیگر شرکت های اصلی ملی نفت ایران انتقال داده شده اند و هم اکنون مشغول بخدمت هستند .
داشتن شماره پرسنلی معتبر تا هم اکنون / شماره پست سازمانی جاری / اخذ همه ساله و مستمر ترفیعات سازمانی / اخذ گریدهای سالیانه / دریافت شایستگی ها ........... مخصوص کارکنان رسمی شرکت ملی نفت ایران و ثبت جاری و فعال وضعیت کارگزینی اینجانبان در سامانه هم اکنون اطلاعات جامع پرسنلی کارکنان شرکت ملی نفت ایران نسبت به کلیه پرسنلی که به بهانه عضو شرکت خصوصی بودن کنار گذاشته شده اند بهترین دلیل دفاع از حقوق مدیران . خلبانان . مهندسین هواپیما و دیگر کارکنان بازنشسته اجباری شده میباشد .
چناب آقای دکتر مقتدایی ؛ استاندار محترم :
آیا شرکت خصوصی قانونا اجازه و اختیار بازنشستگی کارمند مامور شاغل دولت را دارا میباشد ؟
اگر اینجانبان عضو شرکت خصوصی بوده میباشیم پس چرا بعنوان کارمند رسمی شرکت ملی نفت ایران اقدامات بازنشستگی در مورد ما اعمال شده است ؟
خوشبختانه و خدای را شکر جنابعالی خود کارمند رسمی وزارت نفت میباشید و اشراف کافی به مقررات نفت را دارا هستید با شرح مغایرت های قید شده فوق و هدم تسلیم و یا هرگونه درخواست بازنشستگی پیش از موعد توسط کارمند چگونه یک شرکت آنهم خصوصی اختیار چنین اقدامی را دارد ؟
برادر بزرگوار بنده واقعا نمیدانم ولی سوال میکنم با شرایط سنی و سنوات خدمتی که دارا میباشیم آیا اصلا شرکت های خصوصی چیزی بنام (( بازنشستگی اجباری پیش از موعد دارند )) !!؟؟
شرکت خصوصی در صورت عدم نیاز به خدمات کارکنان خود مقررات قانونی معین خود را اجراء مینمایند .
واقعا تقاضای رسیدگی داریم .
با کمال تشکر
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
comment
0
1
comment این آقای مدیر محترم که در ... دوباره به ایشان میدان داده اند در خلال سال های 1389 تا 1390در حوزه ....شاهد مدیریت اشان بوده ایم که !!!!!!؟؟؟؟
آمدند و اینهمه هزینه و مشکل و اتلاف اوقات گرانبها و ارزشمند تشکیلات وابسته به دولت هم به تبع آن ایجاد شد . آیا بصلاح نبود به محض اطلاع از انتصاب و میدان سپاری مجددا به ایشان بصلاحدید توصیه واقدام میگردید که مفیدتر این میباشد که نامبرده در راس شرکتی که تشکیلات اصلی آن در اهواز میباشد بکار گرفته نشوند .
آیا محتمل نمیباشد عملکرد وی به گمان حاله ای از انتقام گیری بوسیله ایشان از دوران مدیریت سال های 89 تا 90 وی بوده باشد ؟
همین نکته سنجی بادرایت مقام محترم استاندار میباشد که اشاره میفرمایند میدان مدیریت دوباره بدست اینوع از افراد آنهم غیر بومی و غیر مرتبط با تخصص محوله سپرده نشود .
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
comment
0
2
comment استان پر شده از مدیرانی که عمر مدیرتشون سالهاست تمام شده
comment
مدیر هواپیمایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
comment
0
1
comment کارکنان محترم سایت خبری شوشان ؛
با اهداء سلام
احتراما ؛ با عرض خسته نباشید و توفیقات بعدی اتان معروض مینماید در راستای موضوع فرمایشات جناب آقای دکتر مقتدایی بطور مستدل مواردی را در پنج آیتم تقدیم حضور گرامیتان نموده ام متمنی است همکاری های لازم نسبت به درج آن ذیل همین صفحه مبذول فرمایید .
با سپاس فراوان
comment
کارشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
comment
0
1
comment مدیران سالمند ،مریض و فرسوده را به سالمندان تحویل دهید که ادارات کل خوزستان به وفور می بینید
comment
کارمند جانبازهواپیمایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
comment
0
1
comment تعدادی از ما کارمندان جانبازان جنگ تحمیلی میباشیم که بر اساس مفاد کمیسیون 16 جانبازان و ایثارگران شرکت متبوع امان قانونا مجاز و مختار به بازنشستگی پیش از موعد ما نمیباشد .
اضافه بر آن ؛ امتیاز و تسهیلات قانونی اصل : (( خود اشتغالی )) مانع رسمی و جدی در قبال اقدام به بازنشستگی اجباری کارکنان جانباز واجد شرایط میباشد .
این اقدام ناگهانی بازنشستگی اجباری مغایر مقررات و آیین های مصوب و جاریه میباشد .
comment
دیدبان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
comment
0
0
comment لطفاً مجال به جوانان مستعد بدهید به جوانان متخصص و متعهد نه آنهایی که با وصل شدن به مدیران به دنبال پست و مقام هستند
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
comment
0
1
comment خود استاندار از مدیران قبلی است و این موضوع خلاف صحبت استاندار است .
comment
کارمند آسیب دیده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
comment
0
1
comment جناب آقای دکتر مقتدایی
استاندار محترم خوزستان .
لطفا پس از شش ماه وضعییت خاص ایجاد شده جهت کارکنان رسمی شرکت ملی نفت ایران که بطور مامور در شرکت هواپیمایی نفت در حال انجام وظیفه بوده اند را تا کی در شرایط بلاتکلیفی میبایست تحمل کرد ؟؟
خدای را شکر همه موضوعات را ریز تا درشت مطلع هستید ؛ و نیک میدانید بازنشستگی اجباری یکروزه و ناکهانی بدون رضایت مرسوم کارکنان پس از توقف جریان و اقدام به انتقال شرکت هواپیمایی نفت از استان بوده است . آیا خدا وکیلی ما کارمندان به این شکل بایست تقاص و تاوان عدم انتقال شرکت از خوزستان را بدهیم ؟
و گرنه تا قبل از آشکار شدن تصمیم به انتقال شرکت بحثی در باره بازنشستگی نبوده است و پرسنل سال های مستمر در قالب مامور شاغل در شرکت حضور داشته اند .
حالا هم که اضافه بر ده ها مشکل ناشی از خانه نشینی و هشت ماه عدم دریافت هرگونه حقوق و دستمزد بهمراه خانواده به مسئولیت - اختیارات قانونی و توجهات همیشگی اتان به موضوعات منطقه ای و مهم تر از همه امنیت شغلی کارمندان دولت چشم انتظار مانده ایم .
comment
مهندس تعمیرات هواپیمایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
comment
0
1
comment شوشان .
سلام
احتراما در راستای مسئولیت خبرگزاری و مطبوعاتی همچنین ؛حقوق قانونی و مشروع کارکنان شرکت هواپیمایی نفت شامل خلبانان . مدیران تخصصی . مهندسیین ارشد تعمیراتی و دیگر کارکنان با سابقه که بیگناه و بطرز عجیب بدون اینکه متقاضی یا راضی بوده باشند به بازنشستگی اجباری دچار شده اند ؛ خواهشمند است با عنایت به اشاره قابل توجه استاندار محترم خوزستان این صفحه را کماکان بالا نگه دارید .
با تقدیر و احترام
comment
کارمند نفت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
comment
0
1
comment سلام و صبح بخیر
برادر جان ؛ اینکه میگویند چون شرکت خصوصی است کارمندان رسمی شرکت ملی نفت نمیتوانند در شرکت های خصوصی نفت حضور داشته باشند در حال حاضر در مجموعه دهها شرکت خصوصی تابعه صندوق های بازنشستگی صنعت نفت صدها کارمند رسمی مشغول خدمت هستند .
ضمنا جهت آگاهی شما هم اکنون هم در شرکت هواپیمایی نفت خود شما کماکان پرسنل رسمی نفت مشغول کار هستند برای مثال آقای...........
بنده بنابه تجربه و سوابق نفتی توصیه میکنم با همین استدلال موضوع و مشکل خود را از طریق قانونی به بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت نفت منعکس نمایید .
comment
ندا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
comment
0
0
comment مدیران نسل جدید نه بعضی از مدیرانی که درحال حاضر مشغول مثلا مدیریت هستن .درسته نسل جدید شاهد به شهادت رسیدن دوستان خود نبودن اما درعوض شاهد مشکلات وخواسته های دوستان وهم نسل های خود هستن .پس فرصت دادن به مدیران جوان یعنی گامی به سوی پیشرفت چون پیشرفت هر کشور درگرو راضی نگه داشتن جوانان هر کشور است .
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
comment
0
0
comment کدام توجه به جوانان حذف سرپرست یکی از ادارت کل استان که تحصیلکرده هم بود و انتصاب مدیران دوران احمدی نژاد را چه جوابی دارد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
comment
0
1
comment با اهداء سلام و تحییات آغاز سال نو .
احتراما ؛ به مقتضای ادب و رسم سپاسگزاری از ارباب جرائد مطبوعاتی _ خبرگزاری مراتب نهایت تشکر و قدردانی را سروران گرامی و زحمتکش پایگاه موفق خبری شوشان آقایان هلالی . عبدالله نژاد و دیگر عزیزان شوشان که با تعهد و دلسوزی شبانه روزی و تسلط تخصصی به امور ذیربط موضوعات را با دقت فنی زیر نظر داشته و مدیرانه رصد مینمایند بدین وسیله تقدیم میدارد . این حقیر از همکاران محترم میباشم که به بازنشستگی اجباری مشابه دیگران به اجحاف واقع گردیده ام .
در ادامه یادآوری لازم مینماید قدامات بیادماندنی و تلاش های عیرتمندانه استاندار محترم خوزستان جناب آقای دکتر مقتدایی نسبت به حفظ و بقاء شرکت هواپیمایی کمافی السابق در مهد اصلی خود خوزستان عزیز و افتخار آفرین .
اینکه حالا مدیران و یا مسئولین ذیربط در شرکت هواپیمایی پس از جلوگیری ذیقیمت از انتقال این شرکت به خارج از استان چگونه با اقدام بیسابقه و اولین بار خود در طول تاریخ صنعت نفت بدون اطلاع و دریافت درخواست رسمی یا موافقت کارکنان آنان را بطور اجباری بازنشسته نموده اند روش دیگری را میطلبد تا براساس ادله قانونی موجود کارکنان را همانند قبل بعنوان کارمند رسمی شرکت ملی نفت به ادامه اشتغال آنان تا نیل به سن قانونی تقاعد اقدام بنمایند .
قطعا این مهم در گرو استمرار انعکاس تاثیر گذار وصحیح فعالیت خبرگزاری های شریف همچون درگاه خبری شوشان حول محوریت پیگیری های قوق و قانونمند استاندار عزیز و محترم و پیگیری مطالبات منطبق بر مقررات توسط همکاران میباشد .
ارادتمند و دوستدار همه عزیزان فوق الاشاره .
تندرست باشید و برقرار
آمیین
comment
پرسنل هواپیمایی نفت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
comment
0
1
comment سلام علیکم .
سایت محترم شوشان . ما کارکنان رسمی هواپیمایی نفت بهمراه خانواده هایمان ضمن تشکر و قدردانی از تلاش منصفانه شما عزیزان ؛ استاندار محترم خوزستان ؛ متقابلا قدر دان و دعاگوی فعالیت ها و مراقبت های جانانه همراه با احساس مسئولیت سازنده جناب آقای سید شکرخدا موسوی نماینذه گرامی مجلس نیز میباشیم و صمیمانه ایشان و همگی شما خوبان را دعاگوی هستیم .
comment
پرسنل هواپیمایی نفت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
comment
0
1
comment سلام علیکم .
سایت محترم شوشان . ما کارکنان رسمی هواپیمایی نفت بهمراه خانواده هایمان ضمن تشکر و قدردانی از تلاش منصفانه شما عزیزان ؛ استاندار محترم خوزستان ؛ متقابلا قدر دان و دعاگوی فعالیت ها و مراقبت های جانانه همراه با احساس مسئولیت سازنده جناب آقای سید شکرخدا موسوی نماینذه گرامی مجلس نیز میباشیم و صمیمانه ایشان و همگی شما خوبان را دعاگوی هستیم .
comment
کارمند حقوقی نفت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
comment
0
1
comment باطلاع میرساند بازنشستگی کارکنان هریک از دستگاه ها تابع مقررات همان شرکت یاسازمان متبوع کارکنان میباشد که بر اساس مندرجات آیین نامه های مربوطه فرد بعد از نائل شدن به سن تقاعد (سن بازنشستگی ) بازنشسته میگردد . جهت آگاهی در حال حاضر سن تقاعد در وزارت نفت ؛ شصت/60 میباشد .
اشکال قانونی بازنشستگی عبارتند از :
1-بازنشستگی پیش از موعد به میل کارمند.
2-بازنشستگی پیش از موعد به میل کارفرما .
مزید استحضار ؛ هر گونه بازنشستگی پیش از موعد به میل کارفرما طبق مصوبه قانونی یکصد و شصت و چهارمین /164 شورایعالی اداری کشور معاونت رئیس جمهور در سال 1393 ممنوع اعلام گردیده است .
در کلیه موارد بازنشستگی های پیش از موعد به میل کارمند و یا به میل کارفرما ؛ رضایت رسمی و قانونی طرفین این توافق ( درخواست بازنشستگی پیش از موعد کارمند و یا کارفرما ) لازم و اجباری میباشد .
3- بازنشستگی اجباری :
اینوع بازنشستگی نیز قانونی بوده که توسط واحد رسیدگی به تخلفات کارکنان و یا دیگر مراجع قضایی ذیربط پس از اثبات تخلف محرز و منجر به بازنشستگی اجباری نسبت به کارمند اجراء میگردد .
بازنشستگی اجباری کارکنان قابل اعتراض و بررسی مجدد و تجدید نظر نیز میباشد .
لذا همکاران نفتی ما در شرکت هواپیمایی نفت میتوانند در صورتیکه طبق رای واحد تخلفات شرکت ملی نفت و بدلیل خاطی بودن بازنشسته اجباری شده اند مجددا درخواست تجدیدنظر و یا بررسی مجدد از طریق واحد صادر کننده حکم بازنشستگی اجباری خود ( اعم از مراجع قضایی ذیربط صدور حکم / ویا واحد رسیدگی به تخلفات کارکنان شرکت ملی نفت در تهران ) را بنمایند .
در این خصوص نیز برای جانبازان بسته به شرایط موجب تخلف قانونی تسهیلات ویژه بمنظظور یکبار بازگشت مجدد به محل خدمتی آنها در نظر گرفته شده است .
در صورتیکه ابلاغ بازنشستگی ایشان بر پایه ؛ بازنشستگی پیش از موعد به میل کارفرما و بدون درخواست رسمی/قانونی مستخدم (کارمند) میباشد این اقدام فاقد وجاهت قانونی و تخلف اداری دستگاه مریوطه محسوب گردیده که هریک از شرکت ها ملزم به اقدام اصلاحی با تقبل قانونی کلیه مسئولیت های مالی/اداری پیش آمده ناشی از این تصمیم خواهند بود .
انشاءالله مفید واقع شده باشد .
التماس دعا
comment
خوزستان همیشه سربلند
|
United States
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
comment
0
1
comment باسلام و تبریک سال نو
مسئولین محترم سایت شوشان چرا کامنت مرا در مورد هواپیمایی نفت نگذاشته اید .
comment
خوزستان همیشه سربلند
|
United States
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
comment
0
0
comment باسلام و تبریک سال نو
مسئولین محترم سایت شوشان چرا کامنت مرا در مورد هواپیمایی نفت نگذاشته اید .
comment
پرسنل رسمی هواپیمایی نفت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
comment
0
1
comment سایت محترم شوشان .
سلام علیکم
احتراما ؛ در صورتیکه به آرشیو خود مراجعه فرمایید حوالی آبان ماه سال 1393 در سر تیتر صفحه نخست خود اقدام به درج مقاله قابل اهمیت با عنوان :
هواپیمایی نفت ؛ هوا می شود ؟
مفاد مقاله ارزشمند و تخصصی فوق الذکر به نکات قابل توجه ای اشاره مینماید و از همینجا فعالیت های هوشیارانه و قوی زعمای گرامی استان سرافراز خوزستان در راستای حفظ و ابقای شرکت هواپیمایی نفت در زادگاه مادری خود آغاز گردید . با نگاه حرفه ای و تحلیلی به وقایع و رویدادهای بوقوع پیوسته در شرکت هواپیمایی نفت مستند و دال بر این مهم میباشد که متعاقب اقدامات گرانقدر مقامات استان نسبت به مخالفت با هر گونه انتقال یا تضعیف ساختار و استحکامات سازمانی ؛ دقیقا پس از آن کادر اصلی و متخصص (کارمندان رسمی شرکت ملی نفت مامور شاغل در شرکت مزبور) به سرنوشت بازنشستگی اجباری پیش از موعد به میل کارفرما بدون اطلاع کارکنان و اخذ رضایت قانونی ایشان صورت پذیرفت .
غرض اصلی نگارنده مستند این مرقومه اشاره به گوشه ای از مندرجات مقاله آیا هواپیمایی نفت ؛ هوا میشود میباشد .
مگر هوا شدن مفهومی غیر از آنچه برای کارکنان شریف رخ داده است ؛ میباشد ؟
مدیران تخصصی. خلبانان . مهندسیین تعمیراتی و دیگر پرسنل با سابقه که شالوده های اصلی شرکت میباشند با ابلاغ غیابی در اولین روز هفته کاری بتاریخ 1393/08/01به بازنشستگی ناخواسته ناگهانی و غافلگیرانه مبتلا میگردند !
در مقاله مذکور آورده اید :
حال با سپردن پست های کلیدی نفت به مدان واقعی نفتی آشنا به امور همچون سکانداری مدیریت عاملی شرکت ملی نفت ایران توسط برادر بزرگوارمان جناب آقای مهندس سید رکن الدین جوادی / بازگشت سرور گرامی جناب آقای مهندس عالیپور بعنوان مدیر محترم مناطق نفت خیز جنوب / حضور مقتدرانه و دلگرم کننده مجدد حاح حیدر بهمنی عزیز در راس شرکت حفاری ایران و سپس از همه مهم تر و موثر تر بدست سپردن مجموعه استان خوزستان به یک فرد نفتی ؛جناب آقای دکتر مقتدایی مهربان و غیرتمند با سوابق ارزنده قبلی استانداری خوزستان که با کمال مسرت به نیکی و به اندازه کافی با مقررات نفت نیز آشنا میباشند .
یادآوری مینماید اتفاق پیش آمده جهت کارمندان متخصص بوم زاد شرکت هواپیمایی نفت تماما بعد از آنچه اشاره شد انجام گرفته است .
فذکر ؛ ان ذکری تنفع المومنین .
comment
پرسنل رسمی هواپیمایی نفت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
comment
0
1
comment سایت محترم شوشان .
سلام علیکم
احتراما ؛ در صورتیکه به آرشیو خود مراجعه فرمایید حوالی آبان ماه سال 1393 در سر تیتر صفحه نخست خود اقدام به درج مقاله قابل اهمیت با عنوان :
هواپیمایی نفت ؛ هوا می شود ؟
مفاد مقاله ارزشمند و تخصصی فوق الذکر به نکات قابل توجه ای اشاره مینماید و از همینجا فعالیت های هوشیارانه و قوی زعمای گرامی استان سرافراز خوزستان در راستای حفظ و ابقای شرکت هواپیمایی نفت در زادگاه مادری خود آغاز گردید . با نگاه حرفه ای و تحلیلی به وقایع و رویدادهای بوقوع پیوسته در شرکت هواپیمایی نفت مستند و دال بر این مهم میباشد که متعاقب اقدامات گرانقدر مقامات استان نسبت به مخالفت با هر گونه انتقال یا تضعیف ساختار و استحکامات سازمانی ؛ دقیقا پس از آن کادر اصلی و متخصص (کارمندان رسمی شرکت ملی نفت مامور شاغل در شرکت مزبور) به سرنوشت بازنشستگی اجباری پیش از موعد به میل کارفرما بدون اطلاع کارکنان و اخذ رضایت قانونی ایشان صورت پذیرفت .
غرض اصلی نگارنده مستند این مرقومه اشاره به گوشه ای از مندرجات مقاله آیا هواپیمایی نفت ؛ هوا میشود میباشد .
مگر هوا شدن مفهومی غیر از آنچه برای کارکنان شریف رخ داده است ؛ میباشد ؟
مدیران تخصصی. خلبانان . مهندسیین تعمیراتی و دیگر پرسنل با سابقه که شالوده های اصلی شرکت میباشند با ابلاغ غیابی در اولین روز هفته کاری بتاریخ 1393/08/01به بازنشستگی ناخواسته ناگهانی و غافلگیرانه مبتلا میگردند !
در مقاله مذکور آورده اید :
حال با سپردن پست های کلیدی نفت به مدان واقعی نفتی آشنا به امور همچون سکانداری مدیریت عاملی شرکت ملی نفت ایران توسط برادر بزرگوارمان جناب آقای مهندس سید رکن الدین جوادی / بازگشت سرور گرامی جناب آقای مهندس عالیپور بعنوان مدیر محترم مناطق نفت خیز جنوب / حضور مقتدرانه و دلگرم کننده مجدد حاح حیدر بهمنی عزیز در راس شرکت حفاری ایران و سپس از همه مهم تر و موثر تر بدست سپردن مجموعه استان خوزستان به یک فرد نفتی ؛جناب آقای دکتر مقتدایی مهربان و غیرتمند با سوابق ارزنده قبلی استانداری خوزستان که با کمال مسرت به نیکی و به اندازه کافی با مقررات نفت نیز آشنا میباشند .
یادآوری مینماید اتفاق پیش آمده جهت کارمندان متخصص بوم زاد شرکت هواپیمایی نفت تماما بعد از آنچه اشاره شد انجام گرفته است .
فذکر ؛ ان ذکری تنفع المومنین .
comment
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
comment
0
0
comment ای بابا هم با نزدیک شدن به انتخابات داره داد جناح خودشو میزنه
comment
نسیم قاسمی
|
Canada
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
comment
0
0
comment با سلام و تبریک سال نو ، جناب آقای استاندار فرمایشات شما خیلی زیباست ، چرا در مورد مدیران شهرداری اهواز اقدامی صورت نمی گیرد ؟ آیا 5 سال برای امتحان و آزمودن یکی از مدیران سازمانهای شهرداری زمان کمی است ؟ ؟ ؟ با تشکر از تلاش شما برای خوزستان
comment
نسیم قاسمی
|
Canada
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
comment
0
1
comment با سلام و تبریک سال نو ، جناب آقای استاندار فرمایشات شما خیلی زیباست ، چرا در مورد مدیران شهرداری اهواز اقدامی صورت نمی گیرد ؟ آیا 5 سال برای امتحان و آزمودن یکی از مدیران سازمانهای شهرداری زمان کمی است ؟ ؟ ؟ با تشکر از تلاش شما برای خوزستان
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
comment
0
1
comment واقعاً تاسف آوره سایت شوشان که 14 کامنت رو سانسور کردی و فقط نظرات همفکران خودت رو منتشر کردی واقعاً برای شما متاسفم
comment
پرسشگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
comment
0
1
comment آقای مقتدایی تجمع این همه بازنشسته در ستاد شما خلاف نظرات تان است
comment
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
comment
0
0
comment سلام سایت شوشان
نظر من نیم خط بود ؟ چرا غیر یه نیم خط بیقه شو که اصل مطلب بود و به دل حرفای متناقض آقای استاندار زده بود حذف کردید ؟
واقعا'' براتون متاسفم شما که تاب تحمل نظرات مخالف خودتونو ندارین چرا نظر خواهی میکنید , فقط میخواید بدونید چقدر هوادار دارید ؟؟؟؟
comment
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
comment
0
0
comment سلام سایت شوشان
نظر من نیم خط بود ؟ چرا غیر یه نیم خط بیقه شو که اصل مطلب بود و به دل حرفای متناقض آقای استاندار زده بود حذف کردید ؟
واقعا'' براتون متاسفم شما که تاب تحمل نظرات مخالف خودتونو ندارین چرا نظر خواهی میکنید , فقط میخواید بدونید چقدر هوادار دارید ؟؟؟؟
comment
از کارکنان فنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
comment
0
0
comment جناب آقای استاندارمحترم خوزستان
سلام
تغییر و تحول لازمه پیشرفت و تکامل یک مجموعه است. تغییر می تواند زمینه نوآوری و خلاقیت و انگیزه کار بیشتر شود، چیزی که کارکنان اداره کل ... خوزستان به آن نیازمند هستند.
آقای مقتدایی عزیز از جنابعالی خواهشمندیم به فریاد ما برسید.
comment
یزدخواستی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
comment
0
0
comment آقای دکتر مقتدایی
تامین امنیت روانی کارکنان یک مجموعه خط قرمز نظام و دولت تدبیر و امید بوده و در برخورد با عوامل مخل مجموعه نباید کمترین مصامحه و گذشتی در کار باشد.
مخلص کلام اینکه :
همچنان که استحضار دارید .. خوزستان سالهاست نیاز به تغییر مدیریت داشته و دارد لیکن دریغا از یک فریادرس دلسوز، لذا می طلبد که حضرتعالی " طرحی نو در این سامان در اندازید ".
comment
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
comment
0
0
comment واقعا استاندار محترم چرا در خصوص تغییر مدیر کل ... بعد از یازده/11 سال هیچ اقدامی نمی کند!!!!! این جای سوال دارد!!!!!
comment
کارمندفنی هواپیمایی نفت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
comment
0
0
comment سلام علیکم .
با تشکر از نگاه رسانه ای-مطبوعاتی سایت وزین شوشان و آرزوی موفقیت های افزون ایشان .
جهت استحضارو اطلاع رسانی صحیح معروض میدارد حسب مفاد ماده 21 ؛ 11 ؛ 24 قانون کار پرسنل شرکت های خصوصی تابع مقررات قانون کار سن بازنشستگی کارکنان شصت و پنج سالگی(65) و بازنشستگی پیش از موعد نسبت به کارکنان تابع قوانین اداره کار مطلقا ممنوع میباشد .
لذا با پذیرش فرض اینکه کارکنان شرکت هواپیمایی کارمند رسمی شرکت ملی نفت بوده نمیباشند با مراجعه به مواد قانونی فوق الاشاره و بنابه ادعا اینکه شرکت هواپیمایی نفت از سال1382 از صنعت نفت بطور کامل منتزع گردیده و پس از آن شرکت خصوصی تابع مقررات قوانین کار گرفته اند با استناد به ادله اشاره شده در صدر توضیحات آمده کارکنان در سن 65به بازنشستگی نائل میگردندمضافا بازنشستگی پیش از موعد از موارد ممنوعیت قانونی در این زمینه میباشد .
comment
رضا دهقان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
comment
0
0
comment جناب آقای مقتدایی:
حدود یازده سال است که صرفا یک ایده و یک تفکر در اداره کلی که متولی آموزش های مهارتی در استان است حکم فرماست. آموزش هایی که میتوانند وضعیتت اسفناک بیکاری در استان را تاحدود زیادی بهبود بخشد و با تربیت نسلی ماهر و حسب نیاز صنعت و بازار،بار سنگینی را از دوش دولت بر داشته و منجر به کارآفرینی افراد آموزش دیده گردد.
لیکن یازده سال است مدیریت متولی آموزش های مهارتی بدون هیچگونه تغییری در سطح اداره کل کماکان به کار خود ادامه میدهد و...
میزان بیکاری و وضعیت مهارتی و آموزش در خوزستان نوید دهنده ی آینده ای خوش برای ما و فرزندانمان نیست،دولت اعتدال و استاندار معتدل برای این وضعیت بغرنج چه چاره ای اندیشیده است ؟! آیا تغییر یک مدیر پس از یازده سال کار سخت و شاقی بنظر میرسد و ...
ما کارکنان....نه از وزیر تعاون ،نه از رییس سازمان .... و نه از تعداد زیادی از نمایندگان استان انتظار رسیدگی و تعویض مدیر این اداره کل را نداریم بلکه فقط و فقط از جناب آقای دکتر مقتدایی استاندار محترم امید و انتظار داریم.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
comment
0
0
comment جناب استاندار گرامی چرا در خصوص تغییر ... اقدام نمی کنید ایشان با احتساب مدیریت اسناد پزشکی الان نزدیک به ۱۰ سال است که مدیریت! این یعنی چه? لطفا کامل چاپ کنید!?!?
comment
ندا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
comment
0
0
comment تشکر از جناب عبدالله نژاد بخاطر گذارش های مهمی که انتشار می دن.
comment
ندا سیلانی شمس آبادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
comment
0
0
comment چرا کامنت های من انتشارداده نشده
comment
ندا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
comment
0
0
comment تشکروقدردانی از همه مدیران دلسوز .کم هستن .ولی خوب دیگه....
comment
ندا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
comment
0
0
comment شما فقط وقتی ازتون تشکر می کنن انتشار بدین یوقت نظراتی روکه ممکنه موقعیت سایت روبه خطر بندازه روانتشار ندین !!
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار