اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۲
علیرضا زراسوندی:
پرفسور علیرضا زراسوندی ریاست بنیاد نخبگان استان خوزستان در واکنش به صحبت های استاندار خوزستان در اولین جلسه شورای اداری استان در صحبت کوتاهی از آمادگی بنیاد نخبگان استان در این خصوص خبر داد
بنیاد نخبگان استان در راستای تاکید استاندار خوزستان بر اداره امور توسط مدیران جوان در خصوص پایش و توانمند سازی جامعه نخبگانی نخبگان اجرایی استان بر اساس سند راهبردی نخبگان کشور اعلام امادگی کرد.

پرفسور علیرضا زراسوندی ریاست بنیاد نخبگان استان خوزستان در واکنش به صحبت های استاندار خوزستان در اولین جلسه شورای اداری استان در صحبت کوتاهی از آمادگی بنیاد نخبگان استان در  این خصوص خبر داد.

وی افزود : جشنواره نو آوری و شکوفایی منطقه ای رویش برای اولین بار در اذر ماه 1394 در خوزستان توسط بنیاد نخبگان استان برگزار میگردد. این جشنواره از جشنواره های معتبر و مورد حمایت بنیاد ملی نخبگان و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است. در این جشنواره مخترعین و نوع اوران کشور ایده های خود را به رقابت میگذرانند. نفرات برگزیده این جشنواره به عضویت بنیاد ملی نخبگان درخواهند امد. این جشنواره توسط استانداری خوزستان و پارک علم و فناوری استان حمایت میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار