اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹
عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان برای جبران خسارت ناشی از سیلاب اخیر در برخی مناطق شمالی این استان با وزرای کشور، نیرو و راه و شهرسازی مکاتبه کرد.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت:این نامه ها روز گذشته-دوشنبه- به دفتر وزیران مربوط ارسال شده است و قرار است، نشست هایی با حضور استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان به همراه مدیران کل دستگاه های اجرایی با وزیران در تهران برگزار شود.

هاشم بالدی افزود:زمان برگزاری نشست های مورد اشاره که در سفری یک یا چند روزه به تهران انجام می شود، هفته آتی نهایی شده و متعاقبا' اطلاع رسانی می شود.

وی مجموع خسارات اولیه برآورد شده ناشی از سیلاب را یک هزار و 530 میلیارد ریال اعلام و اظهار کرد:هفته آینده با دریافت گزارش فرمانداران شهرستان های خسارت دیده گزارش نهایی آماده می شود.

بالدی در خصوص اقدامات انجام شده برای جبران خسارت های ناشی از سیاب، گفت:شبکه آب آشامیدنی شهری و روستایی لالی و اندیکا برقرار شده و شبکه انتقال و توزیع برق این مناطق نیز متصل شده است.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان افزود:تردد در تمامی راه های دسترسی شهری و روستایی مناطق آسیب دیده نیز جریان دارد و عملیات ترمین ابنیه فنی راه ها در دست انجام قرار دارد.

سیلاب هفته گذشته و ریزش کوه در شرق و شمال شرق خوزستان و در مناطق لالی، اندیکا، ایذه، باغملک و مسجد سلیمان منجر به مرگ پنج نفر و مصدومیت 9 نفر دیگر شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار