اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۱۶۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
گردهمایی سراسری مدیران کل سیاسی و انتخابات استانداری های سطح کشور فردا شنبه 29 فررودین ماه 94 راس ساعت 8 صبح باحضورمحمد حسن مقیمی معاون سیاسی و انتخابات وزارت کشور و عبدالحسن مقتدایی استاندارخوزستان درسالن شهید رجایی استانداری خوزستان برگزارمی شود.

  محسن اورکی مدیرکل سیاسی استانداری خوزستان جمعه درگفت وگو با پایگاه اطلاع رسانی این استانداری هدف از برگزاری این همایش دو روزه را بررسی راههای تحقق عینی شعار  سال دولت - ملت همدلی و هم زبانی عنوان کرد.

   وی گفت : با توجه به اينكه امسال از سوي مقام معظم رهبري به نام سال ”دولت و ملت، همدلي و همزباني” نام‌گذاری شده است، بناست در اين گردهمايي راهكار تحقق عيني اين شعار با حضور مديران كل سياسي وانتخابات سراسر كشور در خوزستان بررسي شود.

  اورکی انتخابات را یکی از ابزارهای تحقق شعارامسال رهبری قلمداد کرد و  افزود: حسن تصادف اين نام گذاري با رخدادهايي كه قرار است امسال رخ دهد، در واقع نمونه نزديكي و همدلي دولت و مردم براي تحقق برگزاري انتخابات سالم و با حفظ رأي مردم است.
 مديركل سياسي استانداري خوزستان تصريح كرد: اگر بتوانيم در اين گردهمایی در خصوص راهكارهاي رسيدن به اين محور اساسي كار دولت و مردم به جمع​بندي برسيم، به نحوي برنامه​ريزي انتخابات امسال را تدوين كرده‌ايم زیرا تمام سعي ما امسال در برگزاري انتخاباتي است كه بتواند شعار سال را تحقق بخشد.
 اوركي افزود : چندين مرحله براي برگزاري انتخابات در نظر گرفته شده كه فضا و بستر لازم جهت حضور پررنگ مردم در انتخابات فراهم شود.
وي اظهاركرد: در اين دوره از انتخابات زمينه براي ورود تمام سليقه​هاي سياسي با توجه به گرايش آن‌ها، براي احراز برنامه​ ها و پيشنهادهاي آنها در مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري فراهم شده است.
مديركل سياسي استانداري خوزستان بيان‌كرد: يكي از بستر​هاي برگزاری مطلوب يك انتخابات تسهيل زمينه قبل از برگزاری آن است كه اين زمينه معمولا توسط گروه‌هاي مرجع ايجاد و در اختيار مردم قرار مي​ گيرد.
اوركي تصريح كرد: يكي از مراحل انتخابات مرحله پيش از آن است كه مربوط به فعالیت گروه‌ها و فعالان سياسي است، به‌گونه‌ای که زمينه ظهور آن‌ها را تسهيل کند تا بتوانند براساس برنامه​ هايي كه براي مجلس آينده دارند بدون مانع اقدام کنند.
  مديركل سياسي استانداري خوزستان بيان كرد: مرحله بعدي، برگزاري انتخابات است و اينكه چگونه بتوانيم انتخابات سالم و پرشور برگزار کنیم. راه‌هاي برگزاري در اين گردهمايي بررسي مي​ شود تا به يك جمع ​بندي و نقطه ​نظرات مشترك برسيم.
اوركي خاطرنشان كرد: از جمله مواردی که در گردهمايي مديران سياسي كشور بحث می‌شود، مردم به عنوان انتخاب‌كنندگان و همچنین ایجاد اعتماد و اطمينان آن‌ها است، زیرا حق مردم ماست كه انتخابات سالمی داشته باشند. در وهله دوم انتخاب‌شوندگان هستند كه دنبال اين هستيم تا به صورت يكسان براي همه كساني كه در خود احساس توانمندي براي حل مشكلات استان دارند، زمينه را براي حضور و كانديدا شدن فراهم ​كنيم.
وی اظهاركرد: این اطمينان‌خاطر را به مردم مي​ دهيم كه مجموعه تصميم‌گيران انتخابات رأي آنها را بدون دغدغه، حفظ و حراست مي​كنند و همان چيزي را كه مردم به صندوق انداختند به حساب افراد منظور مي​شود.
وي با اشاره به احتمال استاني شدن انتخابات بيان كرد: استاني شدن انتخابات طرحي است كه با قيد فوريت در مجلس به تصويب رسيده است اما جزئيات آن بايد در صحن علني ارائه شود تا قابل اجرا داشته باشد؛ هنوز خبري از نهايي شدن اين طرح نیست.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
comment
0
0
comment دیگه باید آقای ...عوض بشه طبق گفته های خودشان
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
comment
0
0
comment خوب است از استاندار اسبق در مورد موسسه صالحین سئوال شود و بپرسید چرا ایشان هنوز مدیریت آن موسسه را بر عهده دارد؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار