اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱
عضو شورای شهر اهواز گفت: پروژه احداث روگذر میدان چهارشیر در شورای شهر مطرح شده و به تایید رسیده است.
 
جمشید سلحشور  اظهار کرد: موضوع پروژه احداث روگذر غیر هم‌سطح میدان چهارشیر در شورا مطرح شده است و طبق بررسی‌ها، این طرح هیچ‌گونه مشکلی برای این میدان ایجاد نخواهد کرد.
 
وی افزود: نظر میراث فرهنگی در مورد به خطر افتادن حریم منظری این میدان تاریخی مورد قبول است ولی چون این پل از بالای سطح میدان عبور می‌کند، میدان چهارشیر بدون ایجاد هیچ مشکلی، سالم می‌ماند.
 
سلحشور ادامه داد: مسیر طراحی شده برای روگذر چهارشیر به صورت شرقی ـ غربی و از ملی‌راه به جاده ماهشهر است ولی اگر پل به صورت شمالی ـ جنوبی احداث می‌شد، دیگر از لحاظ حریم منظری و فرهنگی مشکلی برای میدان هم ایجاد نمی‌شد.
 
وی با بیان این‌که احتمالا در هفته جاری مراسم کلنگ‌زنی پروژه روگذر غیر هم‌سطح میدان چهارشیر انجام می‌شود، عنوان کرد: بخش مهم پروژه روگذر این میدان تا سال آینده آماده خواهد شد.
 
عضو شورای شهر اهواز اعتبارات مورد نیاز برای اجرای کامل این پروژه را حدود 60 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: هزینه های این پروژه کاملا از سوی شهردار تامین میشود و مشارکتی نیست.
 
وی با بیان این که در سال جاری 20 میلیارد تومان برای روگذر چهارشیر هزینه خواهد شد، ادامه داد: قرار بر این است که پیمانکار پروژه روگذر چهارشیر (شرکت سابیر) در آغاز کار، دو قسط اول پیش‌پرداخت را خود ‏هزینه کند و شهرداری پس از حداقل 15 درصد پیشرفت عملیاتی پروژه، پرداخت داشته باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار