اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۲۶۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳
  فرزین حاتمی کاکش  مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز از آغاز به کار جشنواره شهر و رسانه خبر داد. وی اظهار داشت: پنجمین جشنواره شهر و رسانه با هدف ایجاد بستری مناسب جهت تکریم اصحاب رسانه و اهالی قلم که در طول یکسال گذشته مسائل و مشکلات شهر را رصد کرده و به آن پرداخته اند و همچنین به منظور توسعه فرهنگ رسانه ای، اطلاع رسانی و مشارکت شهروندان در راه اداره امور شهر برگزار می گردد.

دبیر پنجمین جشنواره شهر و رسانه افزود: این جشنواره بصورت استانی و در گستره شهرهای استان خوزستان  و با محوریت موضوعات دهگانه ذیل برگزار می شود:

1-   مشارکت شهروندان در اداره امور شهر

2-   نوسازی بافت های فرسوده

3-   حمل و نقل عمومی و ترافیک

4-   خدمات شهری

5-   پرداخت به موقع عوارض شهری

6-    شهرموندان و آسیب های اجتماعی

7-   شهرسازی، زیباسازی و طراحی المان شهری

8-   شهروندان، پاکیزگی شهر و مدیریت تفکیک پسماندها

9-   پارک ها و فضای سبز

10-  فعالیت های عمرانی در شهر

حاتمی کاکش با اشاره به روند اجرایی انتخاب و برگزاری جشنواره ادامه داد: متقاضیان و دارندگان شرایط شرکت در بخشهای مختلف این رویداد فرهنگی پس از دریافت فرم شرکت در جشنواره و تکمیل مدارک مورد نیاز به دبیرخانه جشنواره واقع در مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز مراجعه و آثار خود را تا تاریخ 25 اردیبهشت ماه سال جاری  به دبیرخانه تحویل می دهند که پس از بررسی و داوری آثار ، طی مراسم باشکوهی  از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز در رابطه با نحوه اطلاع رسانی در خصوص برگزاری پنجمین جشنواره شهر و رسانه خاطرنشان کرد: فراخوان این جشنواره از طریق اعلام در سایت رسمی شهرداری اهواز به نشانی www.ahvaz.ir ، توزیع بروشور، نصب استند و بنر و بیلبورد در سطح شهر در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

فرزین حاتمی کاکش در پایان یادآور شد: این جشنواره در 9 رشته سرمقاله و یادداشت، مقاله، عکس، طراحی گرافیک، گزارش، مصاحیه ، خبر، تیتر و کاریکاتور برگزار می شود و هر شرکت کننده می تواند در دو بخش آثار خود را به جشنواره ارائه نماید.

گفتنی است علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر  و شرکت در این جشنواره  به دبیرخانه جشنواره به نشانی اهواز،امانیه-خیابان دز شرقی- نبش خیابان عارف روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز مراجعه نموده و یا با شماره تلفن 33336426 تماس حاصل نمایند.

پنجمین جشنواره شهر و رسانه در تیرماه سال جاری با حضور داوران برجسته در رشته های یاد شده برگزار و از برگزیدگان جشنواره تقدیر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار