اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴
مدیرکل ارشاد خوزستان:
همایون قنواتی: واگذاری تالارهای آفتاب و آینه یک سیاست از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارشاد است
 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: واگذاری تالارهای آفتاب و آینه اهواز یک روند قانونی بوده و مزایده آن از 15 روز گذشته در حال برگزاری است.

همایون قنواتی شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: واگذاری تالارهای آفتاب و آینه یک سیاست از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارشاد بوده که در نتیجه آن موسسات فرهنگی و هنری هر چه بیشتر در فعالیت های مربوط بیشتر وارد کار شوند.

وی افزود: قیمت واگذاری تالارهای آفتاب و آینه اهواز در مزایده از طریق کارشناس دادگستری بر اساس شاخص های قیمت گذاری تعیین می شود.

قنواتی با بیان اینکه واگذاری تالارها به دلیل کمبود بودجه نبوده ، گفت: واگذاری این دو تالار ، چه در نگهداری آنها و چه در فعال تر شدن انجمن های هنری بی تاثیر نیست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: معتقدم که حضور بخش خصوصی موجب می شود که انجمن های هنری فعال تر شوند و با توجه به اینکه بخش خصوصی برنامه ریزی بهتری می تواند انجام دهد، انجمن نمایش می تواند شرکت فعال تری داشته باشد.

وی بیان کرد:انجمن نمایش نیز می تواند یکی از شرکت کنندگان در این مزایده که در حال برگزاری است باشد.

قنواتی با اشاره به این که واگذاری تالارها پیش از این در مشهد، زنجان، تبریز و بوشهر انجام و تجربه موفقی داشته افزود: این واگذاری قانونی است و نیت ما نیز این است که انجمن هنرهای نمایشی خوزستان این مزایده را ببرد.

تالار آفتاب و تالار آیینه اهواز به ترتیب هر کدام گنجایش 350 و 200 نفر تماشاچی را دارند و قرار است در مزایده به بخش خصوصی واگذار شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار