اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۳۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز:
براتی با اشاره به قطعی آب در روزهای اخیر در برخی مناطق اهواز تصریح کرد: قطعی آب در این مناطق به علت تعمیرات شبکه آب بوده که تا اتمام هر دوره عملیات تعمیر، ممکن است آب این مناطق چند ساعت قطع باشد اما به طور کلی این قطعی‌ها به کمبود آب مربوط نیست.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز با بیان این‌که آب شرب اهواز جیره‌بندی نمی‌شود، گفت: با توجه به اجرای طرح‌های بزرگ آبرسانی در استان، در زمینه تامین آب شرب اهواز هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد.

غلام رضا براتی اظهار کرد: وجود رودخانه بزرگ کارون و اجرای طرح آبرسانی غدیر در اهواز و سایر مناطق، روند تامین آب شرب مردم را آسان کرده است و خوشبختانه مشکلی در این زمینه نداریم.

وی با اشاره به قطعی آب در روزهای اخیر در برخی مناطق اهواز تصریح کرد: قطعی آب در این مناطق به علت تعمیرات شبکه آب بوده که تا اتمام هر دوره عملیات تعمیر، ممکن است آب این مناطق چند ساعت قطع باشد اما به طور کلی این قطعی‌ها به کمبود آب مربوط نیست.

براتی تصریح کرد: قطعی برق، یکی از دلایل قطعی آب در برخی مناطق است که با قطع شدن آن، کار شبکه انتقال آب نیز متوقف می‌شود.

وی عنوان کرد: از مردم می‌خواهیم تا در فصل تابستان که میزان مصرف بالا می‌رود، به بحث مدیریت مصرف آب اهمیت دهند و حتی الامکان در مصرف آب صرفه‌جویی کنند تا مشکلی در تامین آب برای آن‌ها پیش نیاید.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
comment
0
0
comment خواشمند است از ایشان سئوال بفرمایید برنامه ایشان در سال 94 جهت جلوگیری از سر ریز فاضلاب در خیابانهای اهواز چیست.
comment
اهواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
comment
0
0
comment همین الان که دارم تاایپ می کنم آب بعد از چندین ساعت قطعی های مکرر و متوالی در چند روز اخیر وصل شده لطفا اطلاع رسانی کنید که آب قطع و وصل میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار