اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۸۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶
معاون توسعه منابع انسانی استانداری خوزستان
علی عماد با اشاره به اهمیت تحقق دولت الکترونیک خاطرنشان کرد: اهمیت دولت الکترونیک باعث شد که یکی از جلسات شورای اداری را به این بحث اختصاص دهیم و به بررسی روند اجرای آن در استان بپردازیم.
معاون توسعه منابع انسانی استاندار خوزستان گفت: در خوزستان بانک‌ها در استفاده از خدمات الکترونیکی پیشرو هستند اما متاسفانه دستگاه‌های اجرایی از این مسئله عقب مانده‌اند.

علی عماد چهارشنبه شب در جلسه شورای اداری استان، اظهار کرد: بحث دولت الکترونیک از 10 سال گذشته مطرح شد اما به دلایل مختلف اجرایی نشد، اما در دولت تدبیر و امید این طرح به خوبی دنبال شده و به زودی شاهد پررنگ شدن آن در سطح استان و کشور خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در سطح کشور در بخش اطلاع‌رسانی 32 درصد و خدمات‌رسانی 14 درصد از خدمات الکترونیکی استفاده می‌شود که در خوزستان، بانک‌ها در استفاده از خدمات الکترونیکی پیشرو هستند اما متأسفانه دستگاه‌های اجرایی از این مسئله عقب مانده‌اند.

معاون توسعه منابع انسانی استاندار خوزستان با اشاره به اهمیت تحقق دولت الکترونیک خاطرنشان کرد: اهمیت دولت الکترونیک باعث شد که یکی از جلسات شورای اداری را به این بحث اختصاص دهیم و به بررسی روند اجرای آن در استان بپردازیم.

عماد ادامه داد: به طور کل دولت الکترونیک انقلابی در جهان است که روز به روز بیشتر دیده می‌شود و دولت‌هایی که به دنبال کاهش هزینه‌ها و ارائه خدمات بیشتر به مردم هستند، با اجرای این طرح به اهداف خود رسیدند.

معاون توسعه منابع انسانی استاندار خوزستان متذکر شد: دولت تدبیر و امید نیز برای اصلاح نظام اداری و توسعه کشور، نقشه جامع توسعه دولت الکترونیک را در قالب دو مصوبه تهیه و به تصویب رساند که بر اساس این نقشه راه دولت، از سال گذشته کارگروهی برای اجرای این طرح در خوزستان تشکیل و اقدامات لازم برای پیاده​سازی قوانین آن انجام شد.

عماد در پایان اضافه کرد: در راستای بهره‌مندی از دولت الکترونیک در استان، کلاس‌های توجیهی برای 50 دستگاه اجرایی برگزار شد که 29 دستگاه از آن کارگروه دولت الکترونیک را تشکیل و نسبت به بکارگیری قوانین آن اقدام کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار