اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۸۳۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹
سیاحی در بازدید از پل نهم اهواز خبرداد:
معاون عمرانی استاندارخوزستان تصریح کرد: بر اساس تاکید استاندار 7 ميليارد تومان براي اتمام عرشه پیش بینی شد که تاكنون 3 ميليارد تومان آن را اختصاص دادیم و متعهد هستيم 4 ميليارد تومان مابقي را براي اتمام عرشه پل در موعد مقرر اختصاص دهیم.
معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: خط اول پل نهم اهواز تا پایان خرداد ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
 
به گزارش ایسنا، احمد سیاحی در حاشیه بازدید از پروژه پل نهم اهواز، اظهار کرد: این پل يكي از پروژه​هاي مهم اهواز است كه اداره كل راه و شهرسازي استان به عنوان مجري، مسووليت اجراي آن را بر عهده دارد و بازديد امروز در راستای تاکید استاندار مبني بر تسريع اتمام لاين اول پل بوده است.
 
وی افزود: در جلسه​اي با حضور كارفرما، مشاور، مسئولان شهرداري و ساير عوامل اجرايي، تمام موضوعات مربوط به پل به طور كامل مورد بررسي قرار گرفت و مقرر شد عمليات باقي​مانده اتمام یک عرشه از پل تا پايان ماه آينده به بهره برداری برسد.
 
سیاحی تصریح کرد: براي بهره برداری و تردد از پل لازم است عمليات اجرايي جاده ​هاي دسترسی در قسمت غرب و شرق رودخانه به اتمام برسد.
 
وی عنوان کرد: با همكاري شركت نفت با اجراي حدود 1700 متر جاده جديد، مي​توانيم از ظرفيت جاده​هاي موجود استفاده و به این ترتیب عرشه پل در قسمت شرقی را به جاده‌هاي شهر متصل کنیم. با این اقدام دسترسي به مناطقی همچون زيتون کارمندی، کوی ملت و سه راهي فرودگاه اهواز به نحو مطلوبي محقق می‌شود.
 
سیاحی گفت: برنامه​های ما به سمتی پیش می‌رود كه امسال يك لاين از پل نهم را بهره​برداري كنيم که اين اقدام در رفع موانع ترافيكي و ارتباط شرق به غرب رودخانه و بالعكس در اهواز تأثير مثبتی دارد. پلي با پيشرفت 95 درصدی حيف است سال‌هاي سال به صورت نيمه​تمام باقي بماند و ما با برنامه​هاي انجام شده مطمئن هستيم كه تا پايان امسال اين پروژه به اتمام می‌رسد.
 
وی بیان کرد: کار در قسمت شرقی پل تمام شد و برای پیگیری اجرای قسمت غربي نيز به دلیل مالكيت شخصي اراضی مقرر شد كارگروهي توسط شهرداري و اداره راه و شهرسازي استان تشكيل شود و با اعتباراتی از محل اعتبارات موجود در استان اين پروژه به اتمام برسد تا پل از قسمت غربی به بزرگراه مدرس متصل ​شود.
 
سیاحی تصریح کرد: با اجرای جاده ساحلي غربی و اتصال به راست و چپ گردها، اين پل يك طرح بلند مدت با قابليت استفاده بسيار بالا براي مردم اهواز به شمار می‌آید. بر اساس تاکید استاندار 7 ميليارد تومان براي اتمام عرشه پیش بینی شد که تاكنون 3 ميليارد تومان آن  را اختصاص دادیم و متعهد هستيم 4 ميليارد تومان مابقي را براي اتمام عرشه پل در موعد مقرر اختصاص دهیم.
 
معاون عمرانی استاندار خوزستان اظهارکرد: در قسمت شرقی پل براي اتصال به جاده، دو طرح 5 ميليارد توماني و یک طرح 10 ميليارد توماني مطرح است كه در هفته​ هاي آينده درباره چگونگی انجام عمليات اجرايي آن تصمیم خواهیم گرفت.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۵
comment
comment
احمدی نیا
|
United States
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
comment
0
1
comment جالبه پل نهم که در آستانه افتتاح شد آقای معاون یادش افتاده در این خصوص صحبت کنه و
comment
احمدی نیا
|
United States
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
comment
0
0
comment جالبه پل نهم که در آستانه افتتاح شد آقای معاون یادش افتاده بازدید کنه و در این خصوص صحبت کنه !!!اصلا فکر نکنید که کار تبلیغاتیه.
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
comment
0
1
comment چرا از پل ولایت که سالهاست نیمه کاره رها شده صحبتی نمی شود
comment
داوود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
comment
0
0
comment امیدوارم هر چه زود تر راه بیفته . اون طوری از مسیر هر روز من کم کم 15 دقیقه کم میشه .
comment
اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
comment
0
1
comment لطفا درباره پروژه های عمرانی مختلف اهواز از جمله پل ولایت، زیرگذر شریعتی، روگذر جوادالائمه که مدت ها از زمان تعیین شده برای افتتاح آن ها گذشته ولی هنوز که هنوزه نیمه کاره اند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار