اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۸۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱
مقتدایی گفت :بنده معتقد هستم به همان میزان که خودم به مناسبت های مذهبی علاقه دارم و از نسلی هستم با این علاقمندی باید به نیازهای نسل جوان البته علاوه برنیازهای ارزشی آنها به دیگر نیازهایشان نیز پاسخ داده شود وگرنه در جامعه بریدگی ایجاد می شود.

استاندار خوزستان در گفتگو با خبرنگار اهوازنوین در خصوص سخنان اخیر قائم مقام وزیر کشور که گفته بود از این به بعد کنسرت ها ، نیاز به مجوز استانداری ها هم دارند در پاسخ به اینکه برنامه استانداری جهت ورود در جلوگیری از اجرای کنسرت های پرحاشیه اظهار داشت: استانداری خوزستان در خصوص صدور مجوز های کنسرت هایی که مجاز هستند البته با رعایت حرمت استان خوزستان که پایتخت دفاع مقدس و سرزمین معطر به فضای شهدا و جنگ و ارزش ها ست اقدام خواهد کرد و با رعایت اصول و قوانین نخواهیم گذاشت بخشی از درخواست های جامعه با بخش دیگر در تعارض قرار گیرند .

مقتدایی در خصوص برنامه های استانداری به منظور ممانعت از برگزاری کنسرت های پر حاشیه در استان نیز گفت: بنده اعتقاد دارم هرچیزی که مجاز است باید اجازه داد وارد جامعه شود اما باید با کنترل بر همه امور از بروز هرگونه حاشیه جلوگیری شود.

وی افزود : بنده معتقد هستم به همان میزان که خودم به مناسبت های مذهبی علاقه دارم و از نسلی هستم با این علاقمندی باید به نیازهای نسل جوان البته علاوه برنیازهای ارزشی آنها به دیگر نیازهایشان نیز پاسخ داده شود وگرنه در جامعه بریدگی ایجاد می شود.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
محمد امین حیات مقدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
comment
0
0
comment چه ایرادی دارد در ایران مانند سایر کشور ها بدون مجوز موسیقی پخش شود و برای کنسرت هم احتیاج به مجوز های سخت گیرانه نباشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار