اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹
باید زمینه مشارکت همه گروههای سیاسی فعال فراهم شود
معاون سیاسی، اجتماعی استاندار خوزستان اظهار کرد: وظیفه ما این است که امنیت این اجتماعات را برقرار کنیم و جمعیت ها، احزاب و تشکل ها را تشویق کرده تا در انتخابات شرکت کنند چرا که مشارکت آنان می تواند بسیار تأثیر گذار باشد و در این زمینه نیز وظیفه فرمانداران این است که اگر کاندیدی حریم خصوصی کاندیدهای دیگر را زیر پا گذارد این موارد را به وی گوشزد کنند.
معاون سیاسی، اجتماعی استاندار خوزستان گفت: بی طرفی فرمانداران در عرصه انتخاباتی یک اصل بسیار مهم است ,باید زمینه مشارکت همه گروههای سیاسی فعال و قانونی را درسطح استان فراهم کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان، فرج الله خبیر  در جلسه مشترک فرمانداران که در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد، عنوان کرد:  برگزاری انتخابات یک حرکت ویژه برای تحقق مشارکت حداکثری مردم است، باید شرایطی در شهرستان ها مهیا شود که همه این دلگرمی را احساس کرده و انجام تبلیغات برای آن ها مهیا شود و همه گروه های سیاسی فعال و قانونی  در سطح استان زمینه مشارکت شان مهیا شود.

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار خوزستان اظهار کرد: وظیفه  ما این است که امنیت این اجتماعات را برقرار کنیم و جمعیت ها، احزاب و تشکل ها را تشویق کرده تا در انتخابات شرکت کنند چرا که مشارکت آنان می تواند بسیار تأثیر گذار باشد و در این زمینه نیز وظیفه فرمانداران این است که اگر کاندیدی حریم خصوصی کاندیدهای دیگر را زیر پا گذارد این موارد را به وی گوشزد کنند.

خبیر گفت: وقتی مشارکت در انتخابات حداکثری باشد نمونه ایی از مردم سالاری دینی را به نمایش گذاشته ایم و در این راستا نیز باید فضاهای نقد و گفت و گو را فراهم کرده تا قول های غیر معقولی که برخی از کاندیداها به مردم می دهند مورد کاوش قرار گیرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار