اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵
اقبال مديركل ثبت اسناد و املاك خوزستان از استان رفت و شانس مردم استان فارس بلند بود كه به آنجا منتقل شد. 3 سال پيش كه اقبال به خوزستان آمد از همان ابتدا نشان داد كه مديري پيگير و آگاه به وظايف و مسئوليت هاي حوزه كاري خود مي باشد و در عمل ثابت شد كه از برخي مديران بومي هم تعصب بيشتري نشان مي دهد.

 او به ويژه در بحث مقابله با زمين خواري موفقيت هاي خوبي داشت و بسياري از سوداگران زمين را لو داد و كارشان را بر ملا ساخت. اقبال با خبرنگاران قرار گذاشته بود كه هر ماه يك بار نشست خبري داشته باشد و گزارش بدهد اما ظاهراً استان تحمل اين حجم خبررساني و اطلاع دهي را نداشت و به وي هشدار داده شد كه دست از اين رويه بردارد، لذا نشست هاي خبري تعطيل شد.

به هر حال از زحمات و نحوه مديريت اقبال در ارتقاء و ايجاد تحول در ثبت اسناد و املاك استان قدرداني مي كنيم و اميدواريم جايگزين وي كه از ثبت اسناد و املاك فارس به خوزستان مي آيد ادامه دهنده راه او با ايده هاي نو باشد. 

قرار است مراسم معرفي آقاي اقبال در استان فارس روز يكشنبه هفته آينده برگزار شود و روز دوشنبه مراسم توديع و معارفه مديران سابق و جديد ثبت اسناد و املاك استان خوزستان در اهواز برگزار گردد كه براي مديركل جديد هم آرزوي توفيق داريم.

منبع : روزنامه نور خوزستان

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار