اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۹۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴
* جهانبخش قلاوند

بازگشت سرلشکر انقلابی آقامحسن رضایی به لباس پاسداری از انقلاب اسلامی حرکتی از سرتیزبینی و ایمان است. سوای جلوه نمادین قرار گرفتن پایه گذاران ارتش بیست میلیونی در کنار رهبر انقلاب، پیام آشکاری به آمریکا و دنباله‌هایش در منطقه مبنی بر اینکه دست شما را خوانده‌ایم و خباثت‌های دشمنان ایران را پاسخی دردناک در پیش است.

بخشی از این آزمندی سیری ناپذیر عربستان را باید در تاریخ تحولات سرزمینی و نقشه‌های ناهمساز کشورهای عربی که به دست انگلیسی‌ها ترسیم شده جستجو کرد و بخش دیگر آن به خلایی که درجریان انقلاب اسلامی و استقلال ایران در منطقه حادث شد برمی گردد.

تا سال ۵۷ شاه ایران بر اساس پیمان‌های پیدا و پنهان نقش پلیس و نماینده تمام قد آمریکا را در منطقه خلیج فارس بازی می کرد ودر بلوک غرب هم به عنوان سد و مانع دسترسی شوروی به آب‌های گرم و تسری مارکسیسم به واحدهای سیاسی منطقه به شمار می‌آمد.

با سقوط شاه در ایران پایه اصلی امنیت مورد نظر آمریکا و حفاطت از انبار و ترانزیت انرژی جهان متزلزل شد و عربستان دیگر پایه امنیتی منطقه به نفع غرب تقویت شد.

بیاد داریم و اسناد روشنی گواهی می‌دهد سران و وابستگان آمریکا در منطقه و از جمله شاه عربستان در دوره ژاندارمی شاه برای دست‌ بوسی به ایران می‌آمدند.

آنان از یک چیز حساب می‌بردند و آن هم قدرت فائقه ایران بود که به سبب پیمانی با غرب فراهم شد.

تثبیت نظام اسلامی با وجود خنجرزدن‌های تعدادی از ملوک عرب در جریان جنگ صدام با ایران و قدرت یافتن ایران پس از سقوط حزب بعث در عراق و چشم پوشی رهبران ایران از خطاهای سران عرب و پیشرفت‌های علمی و نظامی ایران ازجمله دلایل عصبانیت عربستان می‌‍باشد.

هم داستان شدن با رژیم صهیونیستی و ترویج وحشیگری وکشتار در جهان اسلام و سعی در برهم زدن نقش و نفوذ ایران ماموریت امروز قارون‌های سعودی است.

آنها از روی کارآمدن دولت روحانی و رفع تنش در مناسبات ایران با جهان در هراسند. به همین دلیل پشت جنگ‌های نیابتی در سوریه، عراق و یمن ایستاده‌اند تا حامیان قوی و منطقه‌ای ایران را از پای درآورند.

امروز این عربستان است که در کنار رژیم صهیونیستی به جمهوری خواهان آمریکا گرا می‌دهد که قبل از توافق هسته‌ای توان ملی و نظامی ایران را ابتدا فرسوده و سپس زیر بار فشار به تسلیم وادارند.

داعش مولود پلید قارون جهان اسلام خیال نزدیک شدن به ایران دارد. افسران و امرای ارتش سعودی درهتل‌های پاریس و سواحل لذت غرب لنگر انداخته اند و جوانان خام را با وعده بهشت و فتح سرزمین‌های مقاومت و شرف اسلام گسیل داشته‌اند.

ارتش سربلند و پیروزمند ایران و میلیون‌ها بسیجی حتما پیام و نهیب فرمانده کل قوا و رهبرعزیز و مقتدر انقلاب را به خوبی دریافته‌اند. هشدار به دشمنان ایران و آماده‌سازی و دوراندیشی ایشان برای همه جناح‌های سیاسی درس آموز است.

بازگشت آقا محسن به لباس سپاه علاوه بر پیام معنی‌دار آن به ارتش‌های مزدور و درنده خویان دست پروده قارون عربستان برای ما بسیجیان نماد یک جهاد دیگر است.

همه آنان که به وطنشان عشق می ورزند بدانند دشمنان از بالندگی ایران هراس دارند و مام میهن را قدرتمند و آباد نمی خواهند. مافرزندان پیام آور و مهاجرماه خردادیم.

خونمان جوش می‌زند برای پاسداری از میراث امام خمینی و شهیدان گلگون کفن ایران!

ما فرزندان زاگرس قرن‌ها بیرق صیانت از مذهب اهل‌بیت علیهم السلام به دوش داشته و مرزداران سرشار از غیرت ایران بوده‌ایم.

به همه فرزندان ایران با همه نگرش‌های متفاوت یادآوری می‌کنم یک صدا و لبریز از ایمان و آمادگی و به پیروی و متابعت از رهبر و مقتدایمان مثل شیرمحسن رضایی بختیاری پرچمداری صیانت از شرف ملی و انقلاب اسلامی ایران باشیم.

به عنوان خدمتگزار و فرماندار شهرستان ایذه به زودی اولین اردوی مردمی پیشگامان دفاع از آیین و سرزمین را در ایذه پایتخت تاریخی ایل بختیاری برگزار می کنیم.

* فرماندار ایذه
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
comment
0
0
comment سلام برآجهانبخش قلاوند دوست داشتنی فرماندارمحبوب مردم خوب ایذه، دوست عزیزم مردم شریف سرزمین حافظ، سعدی،فردوسی شیرین سخن، محمدرضاشجریان و...عاشق صلح وآزادی ند مردم رشادتها وجانبازی های جنابعای وهمرزمانتان را ارج می نهند وبرای شهدا بویژه برادر شهیدتان وشهدای ایران زمین سرتعظیم فرودمی آورد وقدردان تمام رشادتها و دلاوری هاست اما اولویت امروزایران مبارزه با بی عدالتی ، فقر وبیکاری، فساد و... پس بجای شاخ ونشون کشیدن برای داعش و... وآروزی بازگشت نظامیان بفکر اشتغال ، رفاه وآبادانی وطن عزیزما باشیم.آروزی سلامتی ایذه ای قهرمان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار