اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان:
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: با توجه به افزایش سرعت تبادل اطلاعات و بهره گیری از فناوری های جدید، کارکنان روابط عمومی ها نیاز به آموختن مهارت های لازم برای تسلط بر فضای موجود حقیقی و مجازی هستند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: با توجه به افزایش سرعت تبادل اطلاعات و بهره گیری از فناوری های جدید، کارکنان روابط عمومی ها نیاز به آموختن مهارت های لازم برای تسلط بر فضای موجود حقیقی و مجازی هستند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان در مراسم انعقاد تفاهم نامه با نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران در جنوب کشور به منظور تربیت نیروی متخصص و به کارگیری روش های نوین آموزشی با محور روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی که ظهر امروز (هشتم تیر ماه) در محل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان برگزار شد، اظهارداشت: با توجه به رسالت و اهداف نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران در جنوب کشور در ایجاد و توسعه پایدار آموزش های لازم برای تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص و به کارگیری روش های نوین آموزشی با محور روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی متناسب با تغییرات فناوری و افزایش سرعت تبادل اطلاعات این تفاهم نامه منعقد می شود.

رحمن قلاوند در خصوص هدف از انعقاد این تفاهم نامه گفت: با توجه به افزایش سرعت تبادل اطلاعات و بهره گیری از فناوری های جدید در حوزه های تبلیغ روابط عمومی و اطلاع رسانی، سازمان ها و نهادهای دولتی و غیردولتی می بایست به سمتی حرکت کنند که کارکنان آن ها به همه مهارت های لازم برای تسلط بر فضای موجود حقیقی و مجازی بهره ببرند.

وی ادامه داد: ارتقای شاخص ها و مولفه های توسعه و رشد کشورها نیازمند تحول و تنوع در خدمات آموزشی جهت ارتقای بهره وری و توانمندسازی مدیران،کارشناسان، علاقه مندان و دانشجویان از طریق آموزش های مهارتی وکاربردی می باشد. 

قلاوند در بخشی از سخنان خود با اشاره به موضوع انعقاد تفاهم نامه عنوان کرد: نیازسنجی، تدوین و بازنگری استانداردهای آموزش روابط عمومی، استفاده بهتر از امکانات شامل فضا و تجهیزات آموزشی کارگاه های موجود اداره کل در سراسر استان، بهره گیری از توان و ظرفیت های علمی و تجربی متقابل نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران در جنوب و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان، همکاری در برگزاری همایش ها و کارگاه های آموزشی مشترک و همکاری در خصوص تالیف و انتشار کتب و نشریات علمی و پژوهشی از علل اساسی در منعقدشدن تفاهم نامه است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان در بیان تعهدات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان در راستای تفاهم نامه موجود، تصریح کرد: همکاری و تسهیل در صدور مجوز ایجاد مرکز آموزشی و تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد، برگزاری آزمون سنجش (تعیین سطح) و ارزیابی دانش پذیران و صدور گواهینامه، همکاری در تدوین استانداردهای آموزشی در حوزه آموزش های حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی و ارائه آموزش های تربیت مدیران و ایجاد زمینه مناسب برای استفاده از اساتیدی انجمن و صدور کارت مربی گری برای آن ها از جمله تعهدات اداره محسوب می شود.


وی با اشاره به تعهدات طرف مقابل خاطرنشان کرد: همکاری در تهیه و تدوین استانداردهای آموزشی، مشارکت در برگزاری المپیاد های مهارتی، همایش ها و جشنواره های رقابتی با موضوع روابط عمومی و بازاریابی، همکاری در تامین اساتید مجرب و سطح بالا در تقویت آموزشی بخش روابط عمومی و بازاریابی اداره کل، برگزاری سمینار های علمی و تخصصی در زمینه ایجاد و ارتقای مهارت های پیشرفته مربیان و مدیران را از جمله تعهدات انجمن است.

قلاوند همچنین انجام مشاوره تخصصی در حوزه اطلاع رسانی، ارتباط با رسانه و پوشش خبری رویدادهای مهم اداره کل در سطح استان وکشور و همکاری در ایجاد رشته روابط عمومی ، در دانشگاه علمی کاربردی اداره کل و استفاده از اساتید انجمن را از دیگر تعهدات انجمن در راستای تفاهم نامه منعقدشده خواند.

در این مراسم، برنامه ریزی مناسب و مشترک برای اجرایی نمودن مفاد تفاهم نامه و تشکیل کارگروه مشترک جهت پیگیری، نظارت و عملیاتی کردن مفاد تفاهم نامه به عنوان تعهدات مشترک طرفین ثبت و به امضاء رسید.

در این تفاهم نامه در خصوص کمیسیون حل اختلاف و پیگیری مصوب شد که در صورت بروز احتمالی اختلاف در تفسیر و اجرای تفاهم نامه و یا تاخیر و تعویق امور از سوی طرفین، کمسیون حل اختلاف متشکل از نمایندگان تام الاختیار طرفین تشکیل شود تا در خصوص مورد یا موارد اختلاف تصمیم مقتضی اتخاذ کند.

لازم به ذکر است مدت این تفاهم نامه از تاریخ امضاء به مدت چهار سال شمسی است که تمدید و ادامه فعالیت، بازنگری اصلاحی و یا تغییرات اساسی در مفاد این تفاهم نامه با توافق طرفین انجام می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار